فرچه دستشویی سفید پلاستیکی مدل fish طرح ماهی

375,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
177

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت ونکو آلمان
  • جنس از پلاستیک
  • ابعاد ۳۶*۸*۸ سانتی‌متر
  • وزن ۳۰۵ گرم
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرچه دستشویی سفید پلاستیکی مدل fish طرح ماهی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 600 گرم
مدل

fish

ابعاد

36x8x8 سانتی متر

سایر توضیحات

طول دسته 25 سانتی‌متر طول پایه 11.5 سانتی‌متر

مناسب برای

مناسب برای سرویس بهداشتی طول عمر بالاو تمیز کردن آسان

وزن

305 گرم

جنس

پلاستیک

معرفی برس توالت شوی مدل fish

فرچه توالت شوی fish طراحی زیبا و مدرنی دارد. این برس توالت شوی نه تنها ابزاری کاربردی است، بلکه با طراحی زیبا به نوعی دکوراسیون سرویس بهداشتی شما محسوب می شود. طراحی ارگونومیک این فرچه توالت آلمانی کمترین فشار ممکن را حین کار به دستان شما وارد می کند. به کمک این فرچه توالت شوی سرویس بهداشتی خود را به آسانی مرتب و تمیز کنید. بدنه برس توالت شوی fish به صورت نرم، انعطاف پذیر، محکم و متراکم ساخته شده است.

طراحی کروی سر این فرچه توالت، امکان استفاده ۳۶۰ درجه ای از آن را فراهم می کند. با استفاده از این فرچه توالت شوی می توانید تمامی بخش های سرویس بهداشتی تان، حتی قسمت های زیرین آن را تمیز کنید. نگهدارنده برس توالت از پلاستیک ساخته شده و مانع از کثیف شدن فضای داخلی سرویس بهداشتی شما می شود. و کف سرویس شما را خشک نگه می دارد. تمیز کردن قسمت های مختلف این برس توالت آسان و راحت بوده و می توانید با آب و مواد شوینده آن را بشویید. ابعاد این فرچه توالت شوی به گونه ای است که علاوه بر سرویس های بزرگ برای سرویس های کوچک نیز مناسب بوده و فضای کمی را اشغال می کند. ظاهر کلاسیک برس توالت شوی با هر نوع دکوراسیون هماهنگ است. این برس مناسب برای منزل، آپارتمان، هتل ها، خوابگاه و… است.

محصولات منتخب