فرچه دستشویی پلاستیکی سفید طرح دار مدل Tundra برند ونکو

ناموجود

برند:

کد کالا:
21034100

ویژگی های محصول

  • برند: ونکو آلمان
  • جنس: پلاستیکی با دسته فلزی
  • ارتفاع: 38 سانتی‌متری
  • رنگ: خاکستری طرح دار
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرچه دستشویی پلاستیکی سفید طرح دار مدل Tundra برند ونکو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

برس دستشویی Tundra

ابعاد

12x12x38 سانتی متر

رنگ

خاکستری

سایر توضیحات

مناسب برای سرویس بهداشتی طراحی منحصر به فرد فرچه قابل تعویض

وزن

431 گرم

جنس

پلاستیک(پلی رزین)

معرفی فرچه توالت شوی Tundra

برس توالت Tundra با طراحی شیک و زیبا بهترین انتخاب برای سرویس بهداشتی شما است. طراحی و رنگ فرچه توالت آلمانی با هر دکوراسیونی مطابقت دارد. این ابزار کارآمد به شما کمک می کند که سرویس بهداشتی خود را به راحتی و در کمترین زمان تمیز کنید. برس دستشویی Tundra یک نگهدارنده فرچه با طراحی باریک و قابل حمل داشته که جا به جای را هنگام کار برای شما آسان می کند، همچنین اندازه مناسب مجموعه فرچه توالت شوی آلمانی فضای کمی را در سرویس بهداشتی شما اشغال می کند.

بنابراین می توانید برس توالت آلمانی را در مکانهای مختلف مانند رستوران ها، منزل، آپارتمان ها، هتل ها و… استفاده کنید. فرچه دستشویی Tundra از پلاستیک سازگار با محیط زیست ساخته شده است. طراحی دسته فرچه دستشویی آلمانی به صورت ارگونومیک بوده و با فرم دست شما مطابقت دارد تا دستان شما هنگام کار خسته نشود.

به کمک الیاف انعطاف پذیر فرچه توالت می توانید قسمت های دور از دسترس کاسه توالت را به راحتی تمیزکنید. الیاف این برس توالت ضخیم بوده و به راحتی تغییر شکل نمی دهد. با فرچه توالت می توانید سرسخت ترین لکه های را به آسانی از سطح سرویس بهداشتی خود از بین ببرید.

محصولات منتخب