فرچه دستشویی پلاستیکی مدل Kyoto white پایه بلند سفید

ناموجود

برند:

کد کالا:
5079100856

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: پلاستیک پلی رزین
  • ارتفاع: 40 سانتی‌متری
  • رنگ: سفید
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرچه دستشویی پلاستیکی مدل Kyoto white پایه بلند سفید”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Kyoto white

ابعاد

40x9x9 سانتیمتر

رنگ

سفید

سایر مشخصات

مناسب برای تمیز کردن سرویس بهداشتی دارای پایه و دسته ساخت شرکت کلین ولکه آلمان

وزن

500 گرم

جنس

پلاستیک(پلی رزین)

معرفی فرچه توالت Kyoto white

فرچه توالت Kyoto white یکی از محصولات کلکسیون لوازم بهداشتی شرکت کلین ولکه است. این شرکت در سال ۱۹۶۸ در کشور آلمان تاسیس شده و عمده فعالیتش تولید اکسسوری های حمام و سرویس بهداشتی است. این برند پرسابقه و مطرح تولیداتش را به صورت مستقیم به ۴۰ کشور مختلف جهان صادر می کند. فرچه های مدل Kyoto کلین ولکه در واقع شامل یک فرچه و یک نگهدارنده هستند.

سری این فرچه های توالت آلمانی دارای یک برس متراکم با پوشش ۳۶۰ درجه است. با استفاده از این فرچه ها، تمیز کردن سطوح دور از دسترس نیز به سهولت انجام می شود. الیاف این فرچه توالت خارجی می تواند تمامی به سرعت آلودگی های سطح سرویس بهداشتی را بدون آسیب و یا ایجاد خراش جدا کند. دسته مقاوم و طراحی ارگونومیک کار با آن را برای هر مصرف کننده ای آسان ساخته است.

زائده دایره ای شکلی که بر روی دسته این فرچه تعبیه شده، در واقع نقش درب نگهدارنده را ایفا می کند. هنگامی که فرچه توالت را به درون نگهدارنده برگردانید، این قسمت دایره ای شکل بر روی نگهدارنده قرار گرفته و آن را به طور کامل می پوشاند. وجود چنین دربی به حفظ زیبایی نمای بیرونی این مجموعه کمک زیادی می کند. رنگ سفید این فرچه توالت آلمانی استفاده از آن در هر نوع سرویس بهداشتی را ممکن ساخته است. طرح ساده و در عین حال مدرن فرچه توالت Kyoto مورد پسند بسیاری از افراد با سلایق گوناگون قرار گرفته است. شما نیز می توانید با انتخاب این اکسسوری زیبای آلمانی انتخابی زیبا و در عین حال کارا و باکیفیت داشته باشید.

محصولات منتخب