فرچه دستشویی تکی پلاستیکی مدل noblesse ساده آلمانی

ناموجود

برند:

کد کالا:
5075127856

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: پلاستیک پلی رزین
  • ارتفاع: 40 سانتی‌متری
  • رنگ: سفید
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرچه دستشویی تکی پلاستیکی مدل noblesse ساده آلمانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

noblesse

ابعاد

40x30x10 سانتی‌متر

رنگ

سفید

سایر توضیحات

مناسب برای تمیز کردن دستشویی دارای پایه و دسته ساخت شرکت کلین ولکه برند آلمان

وزن

499 گرم

جنس

پلاستیک (پلی رزین)

معرفی فرچه توالت شوی noblesse

فرچه توالت خارجی مدل noblesse یک وسیله لازم و ضروری برای هر سرویس بهداشتی می باشد به کمک فرچه توالت می توانید تمام قسمت های سرویس بهداشتی را تمیز کنید. فرچه ها توسط شرکت های مختلف تولید و به بازار عرضه می شود یکی از این شرکت های که توانسته جایگاه خوبی را در بازار به دست آورد شرکت کلین ولکه آلمان است که در زمینه تولید محصولات حمام و سرویس بهداشتی فعالیت دارد.

فرچه توالت آلمانی طراحی زیبا و ساده ای دارد که علاوه بر بهداشت و نظافت سرویس بهداشتی شما جلوه ای خاص نیز به آن می بخشد. ابعاد و اندازه این فرچه برای سرویس بهداشتی های کوچک مناسب می باشد و فضای کمی را اشغال می کند. دسته برس توالت آلمانی ارتفاع بلندی دارد و مانع پاشیده شدن آب کثیف هنگام شستشو می شود. الیاف برس توالت شوی آلمانی از پلاستیک با کیفیت ساخته شده است و ماندگاری بالایی دارد.

در صورت نیاز می توانید سر فرچه را از دسته جدا کرده آن را تعویض کنید. دسته برس توالت آلمانی از استیل ضد زنگ ساخته شده و با گذشت زمان تغییر شکل نمی دهد. الیاف برس انعطاف داشته و به خوبی به قسمت های مختلف و دور از دسترس نفوذ کرده و آن را تمیز می کند. اندازه سر برس با نگهدارنده متناسب بوده به خوبی در آن قرار می گیرد. برس توالت خارجی از نوع بدون درب است و برس بعد از هر بار استفاده خشک می شود. برای شستشوی برس توالت آلمانی می توانید از آب و مواد شوینده ملایم استفاده کنید.

این برس وزن سبکی دارد که جا به جایی را برای شما آسان می کند. افرچه توالت خارجی برای استفاده روزانه طراحی شده است و جنس پلاستیک آن برای فضاهای مرطوب مانند سرویس بهداشتی مناسب می باشد. شما می توانید از این جامایع در آپارتمان ها، هتل ها، رستوران ها و… نیز استفاده کنید.

محصولات منتخب