قفسه وسایل حمام Milano

ناموجود

برند:

کد کالا:
19633100

ویژگی های محصول

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قفسه وسایل حمام Milano”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 1100 گرم
مدل

Turbo-Loc Wandablage

ابعاد

سانتی متر 14 x 25 x 62

جنس

استیل ضدزنگ باکیفیت بالا

سایر توضیحات

• دارای 3 طبقه استیل • قابل استفاده به‌صورت نصب دیواری • نصب روی سطوح صاف و همچنین کمی ناهموار • سیستم مکش مولکولی برای پایه های نگهدارنده دیواری • بدون نیاز به سوراخ کردن دیوار یا کاشی

قابلیت اتصال به دیوار

قابلیت شستشو

مناسب برای

وسایل حمام

یکی از بهترین قفسه‌های نگهداری اسباب حمام، قفسه‌های کلاسیک و فلزی هستند چرا که غالبا از نظر کارایی، پاکیزگی و همچنین کارایی از بسیاری از انواع پلاستیکی بهتر هستند. قفسه حمام «ونکو» (Wenko) مدل «Duschcaddy Milano» یکی از همین قفسه‌های حمام باکیفیت و کارآمد است که از سه طبقه مختلف و روی هم تشکیل شده است. این قفسه ابعادی معادل ۱۴ × ۲۲ × ۵۵ سانتی‌متر دارد که در طراحی آن فاصله‌ی مطلوبی هم بین طبقات رعایت شده است. این قفسه از برند آلمانی ونکو از جنس استیل است که دارای قابلیت اتصال به دیوار و همچنین آویز به پایه‌ی دوش را نیز دارد. این قفسه را با توجه به قلاب آویز می‌توان در هر زمان جابجا کرد و نیاز به سوراخ کردن بی‌جهت دیوار و کاشی آن هم به تعداد زیاد نیست. علاوه بر قفسه‌ها دو قلاب نیز در قسمت پایین تعبیه شده که امکان آویز لیف یا دیگر اسباب مشابه حمام را مهیا می‌سازد. طراحی قفسه هم به گونه‌ای است که نه‌تنها لک و کثیفی زیادی روی آن باقی نمی‌ماند و به راحتی تمیز می‌شود بلکه نمی‌گذارد رطوبت این لوازم نظیر شامپو و لیف نیز روی آن جمع شود.

محصولات منتخب

Sorry, we couldn't find any posts. Please try a different search.