لحاف پر دو نفره 200.200cm مدل مونو Daune Deluxe دانلوپیلو آلمان

1,320,000 تومان

برند:

کد کالا:
4026406228288

ویژگی های محصول

  • برند: دانلوپیلو آلمان
  • جنس: 90 درصد پر سینه غاز + 10 درصد پر دیگر نقاط + رویه نخ ضد حساسیت
  • ابعاد: 200.200 سانتیمتر
  • دارای ویژگی مغزی‌دوزی نرم
  • قابلیت شستشو با ماشین لباسشویی تا 60 درجه سانتی‌گراد
  • دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی محصول

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لحاف پر دو نفره 200.200cm مدل مونو Daune Deluxe دانلوپیلو آلمان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

برند

دانلوپیلو آلمان

مدل

Daune Deluxe- Steppbett Mono

پر شده با

90 درصد پر سینه و 10 درصد پر پهلو غاز

جنس رویه

100 درصد پنبه طبیعی

مغزی دوزی

دارد

سایز

200×200 سانتیمتر

قابلیت شستشو

قابل شستشو در دمای 60 درجه سانتی‌گراد

رنگ

سفید

قابل استفاده

در چهار فصل سال و بخصوص فصل های سرد زمستانی و پاییزی

معرفی لحاف

برای داشتن خوابی راحت، انتخاب نوع کالای خواب از اهمیت بسزایی برخوردار است. دانلوپیلو با تولید لحاف های مناسب از جمله لحاف مدل Daune Deluxe-Mono که با پر غاز پر شده است، به شما در انتخاب لحافی گرم، لطیف و سبک کمک می کند.

این لحاف از 90 درصد پر طبیعی سینه و 10 درصد پر پهلو و پشت غاز ساخته شده است و رویه آن پنبه طبیعی است. به همین علت علاوه بر سبکی و گرمی آن، هیچ گونه حساسیت و آلرژی در افراد ایجاد نمی کند و حتی برای افرادی که به بیماری های پوستی از جمله اگزما دارند، کالای خواب ایده آلی خواهد بود.

این مدل لحاف روتختی همانند سایر محصولات این شرکت، با مغزی دوزی افقی و عمودی، به تکه های مربعی شکل تقسیم شده است که علاوه بر زیبایی، باعث می شود که مواد داخل این لحاف، به خوبی حفظ شوند و به طور متناسب در سطح لحاف قرار بگیرند. جنس پنبه ای رویه لحاف لطافت و نرمی خاصی به این لحاف بخشیده است.

اگر شما هم از آن دسته از افراد هستید که فکر می کنید هرچه لحاف سنگین تر باشد، گرم تر است، باید بگوییم این تفکر افسانه ای بیش نیست. این ویژگی کاملا به جنس بکار رفته در لحاف بستگی دارد.

در مورد لحاف های پر دانلوپیلو بیشتر بدانید

هرکسی که لطافت لوکس روکش‌ها، بالش‌ها، لحاف و دیگر ملافه‌ها را تجربه کرده باشد، به شما خواهد گفت که کرک و پر غاز بهترین تجربه‌ها را برای خواب راحت فراهم می‌کند. دقت داشته باشید که لحاف های پر دانلوپیلو از پر سینه غاز (GOOSE DOWN) تولید می شوند و نه پر های درشت رول بال و پست آن؛ و این ویژگی یکی از برتری های این لحاف های خارجی می باشد. پر سینه غاز به دلیل نرمی، گرمی و راحتی آن شناخته شده است. از بین انواع پرزهای موجود، پر سینه غاز بهترین بهترین نوع برای پر کردن لحاف و روتختی است.

این نکته را نیز در نظر داشته باشید که پرز غاز نسبت به پر اردک انعطاف‌پذیرتر و بادوام‌تر است و این خبر خوب دیگر در کالای خواب آلمانی دانلوپیلو است که می توانید در این فروشگاه خریداری کنید.

یکی دیگر از فواید شگفت انگیز پر غاز در تولید لحاف، قابلیت تنفس آن است. در حالی که پر غاز شما را گرم نگه می دارد، دارای خاصیت دفع رطوبت و گردش هوا است. درنتیجه مشکل تعریق بدن هنگام خواب را برطرف می کند.

در حالی که هزینه لحاف پر برای تخت خواب معمولاً بالاتر از سایر انواع ملافه های موجود است، اما این محصول ارزش سرمایهگذاری را دارد. در صورتی که این محصول را برای تخت کودکان خریداری می کنید، باید بدانید نسبت به لحاف پلی استر بسیار بهتر است؛ چرا که برخلاف لحاف پلی استر، از مواد کاملا طبیعی ساخته شده است.

محصولات منتخب