محافظ تشک یک نفره خارجی سایز 90.200cm مدل ordinary

ناموجود

برند:

کد کالا:
10003

ویژگی های محصول

  • برند: دانلوپیلو آلمان
  • جنس: 100% لاتکس طبیعی و روکش پنبه ضد حساسیت
  • ابعاد: 90.200 سانتیمتر
  • ضخامت: 5 سانتیمتر
  • ضد باکتریال و ضد رطوبت
  • دارای روکش زیپ دار قابل شستشو
  • قابلیت شستشو با دست و ماشین لباسشویی
  • قابلیت استفاده به عنوان تشک مهمان
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا
(1 بررسی مشتری)

برچسب ها

1 دیدگاه برای محافظ تشک یک نفره خارجی سایز 90.200cm مدل ordinary

  1. افسانه عسگری زاده

    خیلی عالی هستن من حیوون خونگی دارم اگه اینا نبودن تا حالا تشکم از بین رفته بود
    خوبه دو نفره هم بیارین

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

ordinary

جنس رویه

پنبه طبیعی

سایز

200×90 سانتیمتر

رنگ

سفید

سایر توضیحات

روکش زیپ دار جهت شستشو آسان دارای یک لایه‌ی میانی ضد‌رطوبت ساخت شرکت دانلوپیلو آلمان محافظ تشک‌های یک‌نفره ضد‌حساسیت آنتی باکتریال نرم و راحت

قابلیت شستشو

قابل شستشو در دمای 60 درجه سانتی‌گراد

جنس

لاتکس طبیعی

معرفی محافظ تشک یک نفره مدل ordinary ضد آب

یکی از استانداردهای تشک‌ خواب، خاصیت ضد آب و ضد حساسیت بودن آن می باشد. محافظ تشک ضد آب دارای یک لایه ضد آب در بخش زیرین است. این لایه باعث ایمن ماندن تشک‌ از ریختن مایعات و یا تعریق و نفوذ آلودگی های جانبی به داخل تشک‌ می شود. بنابراین باعث نگهداری بهتر تشک‌ طی زمان استفاده می‌ گردد. همچنین دارای یک لایه ضخیم پارچه در رویه می‌باشد که موجب تماس بدن با سطح نرم و نخی رویه می‌گردد.

امروزه با توجه به انواع تشک‌ خواب در بازار و هزینه های بالای آنها باید به سلامت تشک توجه ویژه نمود. زیرا تشک‌ کالایی است که سالیان متمادی از آن استفاده خواهد شد. ازاین رو با صرف هزینه ای اندک، کیفیت تشک‌ خود را برای مدت زمان بیشتری تضمین کنید. پس اگر مایل هستید از تشک‌ خودتان بهتر و طولانی‌تر استفاده کنید. همین الان به فکر یک محافظ تشک مناسب باشید.

محافظ تشک برند دانلوپیلو یکی از بهترین محافظ های تشک‌ موجود در بازار می باشد. این محافظ تشک خارجی برای تشک‌ یک نفره مناسب است و باتوجه به ابعادی که دارد تشک‌ را پوشش می دهد. ابعاد محافظ تشک یک نفره آلمانی دانلوپیلو مدل ordinary، معادل۲۰۰×۹۰ سانتی‌متر است. محافظ تشک دانلوپیلو از موادی با جنس مرغوب تهیه شده است.

محافظ بر روی تشک کشیده می‌شود و از نفوذ آلودگی و همچنین مایعات به عمق تشک ممانعت می‌کند. محافظ تشک دانلوپیلو دارای زیپ بوده و استفاده از آن بسیار آسان است. محافظ تشک در صورت نیاز به شست‌وشو به سادگی از تشک جدا می‌شود. این محافظ بسیار نرم و لطیف بوده و کاملاً ضدباکتری و ضدحساسیت است. همچنین محافظ تشک خارجی دانلوپیلو دارای یک لایه‌ی میانی ضدرطوبت است که از تعریق بدن در فصول گرم مانند تابستان جلوگیری می‌کند. محصولات آلمانی دانلوپیلو از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند که تا مدتی نه‌چندان کوتاه می‌توان این محصولات را مورد استفاده قرار داد.

محصولات منتخب