پادری 85.55 سانتی‌متری برند کلین ولکه آلمان مدل dahlia صورتی

650,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
2731406270

ویژگی های محصول

  • طراحی زیبا
  • کیفیت بالا
  • ساخت شرکت کلین ولکه
  • برند آلمانی
  • جنس پلی استر
  • وزن ۹۰۰ گرم
  • ابعاد ۱*۵۵*۸۵ سانتی‌متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پادری 85.55 سانتی‌متری برند کلین ولکه آلمان مدل dahlia صورتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

dahlia pink

ابعاد

55×85 سانتی متر

رنگ

صورتی

سایر مشخصات

دوخت بادوام ، مقاوم در برابر لکه و نور خورشید با کیفیت ، ضدلغزش و قابل شست و شو ساخت شرکت کلین ولکه آلمان

مناسب برای

راه های ورود، حمام، اتاق خواب، آشپزخانه

وزن

600 گرم

جنس

پلی استر

شکل

مستطیل

معرفی پادری صورتی مدل dahlia

اولین چیزی که هر فردی در هنگام ورود به خانه شما با آن مواجه می شود، پادری است. بنابراین باید در انتخاب پادری و تناسب طرح، رنگ و ابعاد آن با سایر وسایل خانه دقت کرد. پادری dahlia محصولی باکیفیت از مجموعه پادری های شرکت کین ولکه است. کلین ولکه برندی آلمانی است که بیش از ۵ دهه پیش و در سال ۱۹۶۸ فعالیت خود را در زمینه تولید اکسسوری های حمام و سرویس بهداشتی و کالای خواب آغاز کرده است. کلین ولکه در تمام مراحل تولید از مواد مرغوب، قابل بازیافت و باکیفیت استفاده کرده و همواره از مشاوره شرکت های متخصص در زمینه مسائل محیط زیستی بهره برده است. استفاده از مواد خام باکیفیت در کنار بهره گیری از جدیدترین فناوری ها موجب تولید محصولات باکیفیتی از جمله کلکسیون بی نظیر پادری های کلین ولکه شده است. کلین ولکه در تولید پادری های dahlia خود از پلی استر بسیار باکیفیت استفاده کرده است. پلی استر نوعی الیاف مصنوعی است که استفاده از آن در صنعت نساجی بسیار متداول است.

کشور آلمان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان این نوع الیاف به شمار می رود. به دلیل مقاومت پلی استر در برابر سایش و پارگی، پادری های کلین ولکه از طول عمر و دوام بالایی برخوردارند. پلی استر رطوبت کمی به خود جذب می کند و از این رو پادری های dahlia را می توان در محیط های مرطوبی چون حمام و یا آشپزخانه استفاده نمود. خاصیت ضد لغزش این پادری ها مانع از سرخوردگی افراد می شود. رنگ صورتی پادری های کلین ولکه آلمان را می توان با طیف رنگی طوسی، قهوه ای شکلاتی، استخوانی و یا سایه هایی از رنگ های بنفش یا سبز مبلمان و یا سایر وسایلی که در محیط قرار دارند، هماهنگ کرد. این پادری های آلمانی به آسانی آلودگی و لک را به خود جذب نمی کنند و به همین دلیل به سرعت تمیز می شوند.

محصولات منتخب