پوره کن دستی استیل برند کیچن لایف ترکیه ای

ناموجود

برند:

کد کالا:
170323

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت کیچن لایف
  • برند ترکیه ای
  • جنس فولاد ضدزنگ
  • جنس دسته پلی پروپیلن
  • ابعاد ۲۷ سانتی‌متر
  • قابل شستشو در ماشین ظرفشویی
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پوره کن دستی استیل برند کیچن لایف ترکیه ای”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

جنس

دسته: پلی پروپیلن, فولاد ضد زنگ

ابعاد

27 سانتی متر

سایر مشخصات

ارگونومی بالا, قابل شستشو در سبد بالای ماشین ظرفشویی

معرفی پوره کن دستی Kitchen-life

پوره کن نه تنها می تواند در له کردن سیب زمینی و تهیه یک پوره نرم و یکدست به شما کمک کند، بلکه می توان از آن برای له کردن سایر مواد غذایی مانند هویج، لوبیا، آووکادو و… نیز استفاده نمود. هنگام تهیه پوره سیب زمینی، گواکامولی مکزیکی، سالاد الویه و… هیچ چیز به اندازه یک پوره کن نمی تواند کار را برای شما آسان و سریع کند. تنها با یک فشار کم و به سرعت می توانید یک میان وعده لذیذ تهیه کنید. اگر به دنبال بهترین پوره کن بازار هستید، پیشنهاد ما به شما پوره کن کیچن لایف محصول کشور ترکیه است. پوره کن کیچن لایف از یک صفحه مشبک از جنس فولاد ضدزنگ تشکیل شده که با استفاده از دو میله از همان جنس به یک دسته پلاستیکی بسیار مقاوم از جنس پلی پروپیلن متصل شده است.

این پوره کن خارجی بسیار مستحکم و مقاوم به ضربه، زنگ زدگی و رطوبت است. با توجه به آنکه قسمت فلزی این پوره کن ترک از فولاد ضدزنگ ساخته شده است با مواد غذایی وارد واکنش نشده و باعث آلوده شدن آن نمی شود. دسته این پوره کن استحکام زیادی به ساختار آن بخشیده است. پلی پروپیلن پلاستیکی بسیار باکیفیت و مقاوم است و همین امر بر طول عمر و ماندگاری این پوره کن افزوده است. در انتهای این دسته روزنه ای تعبیه شده که می توان از آن برای آویزان کردن و نگهداری از پوره کن استفاده نمود. با توجه به جنس و کیفیت بالای مواد به کار رفته در این پوره کن، می توان آن را در ماشین ظرفشویی نیز قرار داد. طول کلی پوره کن کیچن لایف ترکیه ۲۷ سانتی متر می باشد. ابعاد مناسب و طراحی ارگونومیک این پوره کن، کار با آن را بسیار آسان ساخته است.

محصولات منتخب