کفپوش ضد لغزش وان حمام مدل ۹۲*۳۶ Arosa B آبی

برند:

کد کالا:
22190

ویژگی های محصول

برند آلمانی وزن۴۴۰ گرم جنس فوم (PVC) سایز ۹۲*۳۶ سانتیمتر ساخت شرکت کلین ولکه

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کفپوش ضد لغزش وان حمام مدل ۹۲*۳۶ Arosa B آبی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 800 گرم
مدل

Arosa B

سایر توضیحات

تهیه شده از مواد با کیفیت بالا ساخت کشور آلمان مقاوم در برابر لغزش

سایز

92*36 سانتیمتر

قابلیت شستشو

قابل شستشو در دمای 40 درجه سانتی گراد است

وزن

440 گرم

رنگ

آبی, خاکستری, خاکستری تیره, سبز, سفید, قرمز, کرم

کفی حمام آلمانی ۹۲*۳۶ Arosa B

جنس کفی حمام آلمانی Arosa B تهیه شده از موادی با کیفیت بسیار بالا و استاندارد می باشد. علاوه بر این جنس کفی حمام خارجی Arosa B ، پلاستیک پی وی سی می باشد.ابعاد این کفی حمام ۹۲ در ۳۶ سانتیمتر است. این ابعاد بسیار مطلوب بوده و مناسب برای انواع وان حمام می باشد. چنانچه میدانید در انتخاب کفی های حمام باید به ابعاد محل مورد استفاده توجه شود. وزن کفی حمام آلمانی با برند آلمانی ۴۴۰ گرم است. از این رو به راحتی قابل جابجایی و استفاده در حمام هستند.

مشخصات کفی حمام خارجی Arosa B

الیاف مصنوعی به کار رفته در کفی حمام Arosa B، مقاوم به سایش و خشک شدن سریع هستند. کیفیت کفی حمام آلمانی با توجه به پارچه های انتخابی و روکش پشتی با دوام آن مشهود است. این برند به شما این امکان را میدهد که با توجه به شرایط مورد نیاز از پارچه های مصنوعی وطبیعی دلخواه استفاده نمایید. به این ترتیب شما می توانید از طرح ها و تنوع متناسب با سلیقه خود بهره ببرید. لازم به ذکر است نکات مهمی در هنگام شستشوی کفی های مخصوص از جمله کفی حمام خارجی باید رعایت شود. از جمله این نکات عدم استفاده از مواد شیمیایی و سفید کننده در شستشوی این کفی هاست. چرا که این مواد شیمیایی به بافت کفی ها آسیب زده و آن را از بین خواهند برد. در صورت لزوم شما می توانید این کفی ها را در دمای ۴۰ درجه سانتی گراد شستشو دهید. راحتی استفاده و شستشوی این کفی استفاده از آن را بسیار کاربردی و بهداشتی می نماید. به علاوه این ویژگی مطلوب در این کفی ها از انتقال آلودگی به سایر مناطق جلوگیری می کند. کفی مخصوص حمام Arosa B ساخت کشور آلمان می باشد. چنانچه شاید این نام برای شما آشنا باشد، برند kleine wolke یک برند معروف المانی می باشد. این برند یکی از برندهای محبوب در ارائه لوازم بهداشتی حمام می باشد. این شرکت همواره سعی در سادگی در مراقبت ، دوام و ظاهر لوازم بهداشتی منزل شما دارد.

مشخصات کفی حمام خارجی ۹۲*۳۶ مدل Arosa B

۱٫طراحی زیبا

۲٫کیفیت بالا

۳٫برند آلمانی

۴٫وزن۴۴۰ گرم

۵٫جنس فوم (PVC)

۶٫ساخت شرکت کلین ولکه

۷٫سایز ۹۲*۳۶ سانتیمتر

محصولات منتخب

Sorry, we couldn't find any posts. Please try a different search.