بهترین برند لحاف

معروف-ترین-برند-لحاف-لوکس-در-ایران-

نکته جالب اینجاست: لحاف های شرکت های برند، میتوانند علاوه بر ظاهر مناسب، طول عمر بالا و گرمایش مناسب، مزایای طبی بودن و ضد آلرژی بودن را داشته باشند. چه شما در مناطق سرد مانند دشت های کردستان و چه در مناطق گرمتر مانند تهران مرکزی زندگی کنید، لحاف های باکیفیت می توانند روانداز مناسبی برای تخت خواب شما باشند. البته که لحاف یکی از جایگزین های ست روتختی است و می تواند یکی از اقلام کالای خواب اصلی در اتاق خواب شما باشد.

این برند های تولید کننده روتختی که در ادامه معرفی میکنیم، ترکیبی ایده آل از راحتی سنتی و سبک مدرن را ارائه میدهند.

1. برند دانلوپیلو؛ ارائه دهنده لحاف های طبیعی پر و پلی استر مصنوعی

لحاف پر برند دانلوپیلو آلمانی

اگر به دنبال خرید یک لحاف لوکس به مانند آنچه در هتل ها و اقامت گاه های بزرگ و مجلل استفاده می شود، هستید لحاف های دانلوپیلو ساخته شده از کرک و پر مرغابی مناسب شما خواهد بود. این برند نامی همیشه درخشان در بهترین برند های کالای خواب خارجی می باشد. سبکی، نرمی و شکل اسفنجی این لحاف ها حس اقامت در یک هتل مجلل را برای شما تداعی خواهد کرد. این لحاف ها علاوه بر گرم نگه داشتن و پوشش مناسب بدن، به دلیل سبکی، امکان حرکت راحت بدن در هنگام خواب را برای شما فراهم می کنند. علاوه بر این، لحاف های دانلوپیلو ضد حساسیت و هایپوآلرژیک بوده و انتخابی ایده آل برای افرادیست که از آلرژی و مشکلات تنفسی رنج می برند.

لحاف یکی از کالاهای اساسی خواب است که از دیرباز در ایران زن ها به دوخت و دوز آن مشغول بودند. بعدها مردها این هنر را از همسران خود به عاریه گرفتند و وارد بازار کردند. جنس لحاف های مدرن اروپایی عموما از پر و یا پلی استر هستند که با توجه به نیاز خود جنس مورد نظر را انتخاب میکنید. همان طور که میدانید لحاف هایی که از پر یا پلی استر پر شده اند برای سرما و زمستان مناسب هستند و به راحتی می توانید در دمای 30 درجه با ماشین لباسشویی و یا با دست بشویید.

 

<< مشاهده قیمت و خرید لحاف های پر و پلی استر دانلوپیلو آلمانی از ژرمن کالا >>

 

2. برند Elm اروپایی؛ از بهترین لحاف های کتان

لحاف مغزی دوزی کتانی

لحاف مغزی دوزی کتانی West Elm از پر فروش ترین لحاف ها در بازار کالای خواب اروپایی است. این محصول نرمی و وزن بهینه ای برای تمام فصول سال ارائه می دهد. به اندازه کافی  در طول زمستان گرم است و در تابستان خنکی و گردش هوای قابل قبولی ارائه می هد.

3. برند بروکلین؛ ارائه سبک ترین نمونه ای روانداز تخت

ست لحاف برند بروکلین

ست لحاف سبک بروکلین ترکیبی عالی از تکنیک‌های لحاف‌کاری نسل‌های قدیمی را با طراحی مد روز ارائه می‌دهد. این ست‌های لحاف بسیار نرم و سبک که در چهار رنگ خنثی و دو سایز همه‌کاره موجود است، یک انتخاب بسیار عالی از لحاف های پنبه‌ای است. هواداران این برند اغلب آن را به دلیل بازی زیبای آنها با سبک سنتی و مدرن، بهترین لحاف موجود در بازار کالای خواب می نامند.

هر ست لحاف این برند شامل یک لحاف و دو روبالشی است که هر کدام توسط صنعتگران ماهر این شرکت تولید شده است.

4. برند های ترکیه ای لحاف؛ بهترین های صنعت کالای خواب مدرن

روتختی انگلیش هوم رنگی طرح گل

لحاف های ترکیه ای بسیار راحت هستند، زیرا با تنوع بالا به شما اجازه می دهند در انتخاب روتختی مناسب خود آزادی عمل داشته باشید. ترکیه منزل بسیاری از تولید کنندگان مشهور جهانی در منسوجات خانگی و به ویژه ملحفه تخت خواب است. با توجه به متریال و کیفیت بالای این محصولات و قیمت مقرون به صرفه آن نسبت به دیگر برند های خارجی لحاف، این محصول یک انتخاب هوشمندانه است. از جمله بهترین برند های ترکیه ای در تولید لحاف و روتختی، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انگلیش هوم
  • مادام کوکو
  • Straw
  • ازدلیک
  • سارو
  • آلارت

 

<< مشاهده قیمت و خرید روتختی های برند ترکیه ای از ژرمن کالا >>

 

ویژگی های یک لحاف لوکس

هنگامی که بحث انتخاب یک لحاف به میان می آید چند پارامتر باید در نظر گرفته شود. در قدم اول درجه گرمایی لحاف یا به اختصار tog آن است. هر چه tog یک لحاف بزرگتر باشد نشان می دهد این لحاف گرمای بیشتری ایجاد می کند. بسته به آنکه در چه فصلی از سال هستیم، باید از لحاف با tog مناسب استفاده کنیم. برای فصل تابستان tog، یک تا ۴ و برای زمستان ۱۰٫۵ تا ۱۵ مناسب است. با این وجود برخی از لحاف ها طوری طراحی شده اند که برای تمام فصول قابل استفاده اند.

در این لحاف ها از موادی استفاده شده که امکان انتقال حرارت و سرد یا گرم کردن بدن را بسته به دمای محیط فراهم می کنند. لحاف های all-season دانلوپیلو یکی از این لحاف هاست. برند آلمانی دانلوپیلو یکی از صاحب نام ترین و قدیمی ترین برندهای جهانی در زمینه تولید کالای خواب مانند لحاف، بالش، تشک های آلمانی و… محسوب می شود. این شرکت فعالیت خود را از اوایل قرن نوزدهم شروع کرده و اکنون با کسب استانداردهای مختلف از موسسات بین المللی استاندارد به یکی از معتبرترین برندهای تولید کالای خواب تبدیل شده است.

جنس لحاف لوکس و رویه آن

فاکتور دیگری که هنگام انتخاب یک لحاف باید در نظر گرفته شود، نوع ماده ای است که برای پرکردن لحاف استفاده شده است. انتخاب جنس لحاف بستگی به سبک زندگی، سلایق و عادات شما دارد. لحاف های پر و کرک که اغلب از پر و کرک مرغابی و یا غازها تهیه می شوند، لحاف های لوکس و اغلب گران قیمتی محسوب می شوند. بر خلاف کرک، لحاف های پر اغلب سنگین و مناسب افرادی هستند که تمایل دارند یک لحاف سنگین و گرم تمام بدنشان را احاطه کند.

استفاده از ترکیب کرک و پر موجب سبکی بیشتر لحاف و شکل نرم و اسفنجی گونه آن می شود. لحاف های Classic Steppbett Leicht و Premium Leicht دانلوپیلو که از پر و کرک مرغابی (با درصد بیشتر کرک نسبت به پر) ساخته شده اند، انتخابی ایده آل برای افرادی است که به دنبال یک لحاف لوکس، نرم و سبک برای تمام فصول هستند. این لحاف ۸۰% از کرک مرغابی و ۲۰ درصد از پر ساخته شده و در تمام شرایط آب و هوایی قابل استفاده است.

جنس رویه لحاف نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. اغلب لحاف های لوکس از رویه کتان و یا پنبه استفاده می کنند. لحاف های دانلوپیلو دارای رویه ۱۰۰% پنبه و به رنگ سفید هستند. این رویه ها علاوه بر نرمی دارای دوام و ماندگاری بالا نیز هستند. بیشتر هتل های مجلل نیز از رنگ سفید برای لحاف استفاده می کنند زیرا لحاف سفید، جلوه بزرگتر و روشن تری به اتاق می دهد.

خرید لحاف لوکس در ایران

در حال حاضر لحاف های لوکس دانلوپیلو در ابعاد و مدل های مختلف برای مصارف خانگی و تجاری در سراسر جهان عرضه می شود. در ایران محصولات این برند آلمانی را می توانید از شرکت ژرمن کالا خریداری نمایید. به دلیل واردات مستقیم و حذف واسطه ها، انواع محصولات دانلوپیلو با قیمتی ارزان و مقرون به صرفه توسط فروشگاه ژرمن کالا به فروش می رسد.

مقالات پیشنهادی ما

بهترین مارک های تشک طبی

بهترین مارک تشک طبی

کیفیت اصل و اساس ماندگاری هر برند است. در دنیای تشک رقبای زیادی وجود دارد که هر کدام با توجه به قدمت و کیفیت محصولات، محبوبیت متفاوتی دارند. البته دلیل دیگر محبوبیت انواع تشک طبی خدمات پس از فروشی است که هر برند نسبت به کالاهای خود در اختیار مصرف کننده قرار می دهد. ما در این مقاله قصد داریم بهترین مارک تشک های طبی ایران و جهان را به شما معرفی کنیم تا به راحتی دست به انتخاب بزنید.

ادامه مطلب

دسته بندی مقالات

مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما دوستان عزیز هستیم





For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.