خانه » مجله اینترنتی » معرفی محصولات آشپزخانه » مهم ترین لوازم برقی آشپزخانه را بشناسید

مهم ترین لوازم برقی آشپزخانه را بشناسید

لیست لوازم برقی آشپزخانه

شروع یک زندگی جدید، تغییرها نیازهای افراد با متفاوت شدن شیوه‌های زندگی، مدرنیته و تاثیر آن بر زندگی افراد و محدودیت در بودجه همه و همه دلایلی است که شما را به فکر بروزرسانی لوازم خانه و آشپزخانه فرو خواهد برد. به این تفکر که چه لوازم برقی برای آشپزخانه خود باید داشته باشید تا زندگی راحت تری را تجربه نمایید. می‌توان گفت هر نسل با زندگی دگرگون شده‌ای نسبت به والدین و نسل قبلی خود مواجه می‌شود. این تغییرات در سبک زندگی، باعث ایجاد نیازهای جدیدی در تهیه لوازم آشپزخانه می‌شود. اما نگران نباشید تکنولوژی به سرعت باورنکردنی راه حل رفع آن ها را ارائه می‌کند. اما جالب است بدانید همواره یک خواسته‌های انسان نیستند که به وجود آمدن یک وسیله منجر می‌شوند، بلکه برخی اوقات تولید یک محصول است که با خلاقیت مخترع آن به خلق نیاز منجر می‌گردد و لوازم برقی آشپزخانه از این قائله جدا نیست.

تاریخچه لوازم برقی آشپزخانه

از زمانی که بشر به انرژی الکتریسیته پی برد، اختراعات از دامن خلاقیت فوران کرد. تبدیل الکتریسیته به نیروی جنبشی و حرکت اجسام باعث شد انقلابی سهمگین در شیوه زندگی شخصی افراد در منزل پیش بیاید. از همان دوران بود که هر سال وسایل متفاوتی ترند دنیا شده و به انسان در زندگی کمک می‌کنند. گرچه بسیاری از آن وسایل هرچند خلاقانه نتوانستند به حیات خود ادامه دهند و کم کم از چرخه کاربرد محو شدند. اما وسایل جدیدی همواره به این مسیر پای می‌گذارند. اگر با شنیدن اسم لوازم برقی آشپزخانه تنها به یاد چرخ گوشت و همزن می‌افتید باید بدانید که دنیای بزرگتری در این زمینه پیش روی شما است.

کدام لوازم برقی ضروری هستند؟

ضرورت وسایل برقی آشپزخانه سوالی پرتکرار است. اما این تعدد نمی‌تواند چیزی از اشتباه بودن آن کم کند. بله درست خواندید، این که کدام لوازم برقی ضروری است، سوالی از پایه اشتباه است و جوابی نمی‌توان به آن داد. اما چرا؟ تفاوت فرهنگی، اقلیم‌های گوناگون، نوع نیازهای شخصی بی شمار و حتی انتخاب روش زندگی باعث می‌شود یک آشپزخانه یکسان نتوان پیدا کرد. حتی در یک خانواده نیز فرزند و والدین نیازهای متفاوت و سبک زندگی مختلفی دارند که باعث می‌شود به وسایل غیریکسانی نیاز داشته باشند. ممکن است یکی از لوازم برقی که اکنون به شدت به آن وابسته هستید چند ماه دیگر نیاز نداشته باشید. یا حتی بالعکس.

با تمام این تفاسیر در این مطلب وسایلی را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانند بار مهمی را از دوشتان بردارند یا به شور و نشاط زندگی شما بیافزایند.

لوازم برقی آشپزخانه

انسان همواره به دنبال راحتی بیشتر است و این مسیر هرگز پایانی نخواهد داشت. شاید همین نیاز است که انسان را به پای گذاشتن در مسیر خلاقیت و اختراع ترغیب می‌نماید. در این قسمت جددیترین لوازم برقی را که به خانه‌های افراد پای گذاشته یا خواهد گذاشت معرفی خواهیم کرد.

اسموتی ساز

شاید در نگاه اول اسموتی ساز جز لوازم ضروری آشپزخانه به نظر نرسد. اما چه چیزی بهتر از یک اسموتی خنک خانگی می‌تواند خستگی یک روز پر کار تابستانی را به در کند. داشتن یک اسموتی ساز کوچک با رنگ بندی جذاب در کنار کارایی بالای خود، لذت دو چندانی خواهد داشت. اسموتی یکی از نوشیدنی‌های بسیار خوشمزه این روزها است که به نرم نوش هم معروف گردید. با یک اسموتی ساز می‌توانید به راحتی با مخلوط کردن میوه وسبزیجات تازه همراه با یخ و کمی شیرین کننده یک نوشیدنی جذاب و همچنین مقوی داشته باشید.

چای ساز

اگر به شما بگوییم با داشتن یک چای ساز می‌توانید هر روز صبح حداقل 10 دقیقه بیشتر بخوابید چه حسی خواهید داشت. نمی‌شود شروع یک صبح عالی را بدون نوشیدن چای آن هم در فرهنگ و سنت غذایی ایران تصور کرد. اما بیشترین زمان برای تهیه یک چای تازه، مربوط به جوش آوردن آب است. یک کتری برقی و چای ساز حرفه‌ای این زمان را برای شما کاهش می‌دهد تا مجبور نشوید این پروسه را زمان بر طی کنید.

 

چای ساز برقی

همزن برقی

فرقی نمی‌کند به فکر پخت یک کیک خانگی خوشمزه باشید یا مواد غذای ظهر خود را آماده می‌کنید. در همه این موارد شما به یک همزن برقی نیاز دارید. هم زدن مواد اولیه مورد نیاز با دست کاری پر زحمت و زمان بر است و در نهایت نیز نتیجه به خوبی کار با یک همزن برقی نخواهد شد. مکانیسم ساده اما بسیار مفید در این محصول به شما کمک می‌کند همه مواد را به صورت یک دست با هم مخلوط کنید و از نتیجه کار لذت ببرید.

خرد کن

تهیه یک سالاد یا آماده کردن سیب زمینی با طرح‌های جذاب برای سرخ شدن، مهم نیست یک خرد کن در همه این موارد کارآمد است. خرد کردن مواد، سبزیجات و یا میوه با چاقو می‌تواند خطرناک و زمان بر باشد. از طرفی بون یک خرد کن مناسب طراحی ویدیزاین مواد بسیار سخت خواهد بود. در لیست لوازم برقی آشپزخانه خود یک خرد کن برقی بگنجانید تا آشپزی خود را حرفه ای تر کرده باشید.

در این مطلب 4 مورد از لوازم برقی آشپزخانه را به شما معرفی کردیم که شاید کمتر مورد توجه قرار گرفته شده باشد. تمام این لوازم را می‌توانید از فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا با ضمانت سلامت و اصل بودن برند خریداری نمایید. شما چه محصول برقی مربوط به آشپزخانه ای را می‌شناسید که حضورشان در منزل ضروری است.

 

مقالات پیشنهادی ما

وسایل مورد نیاز آشپزخانه عروس

وسایل آشپزخانه عروس

وسایل-مورد-نیاز-آشپزخانه-عروس-

هنگام انتخاب لوازم آشپزخانه، به ویژه وسایل آشپزخانه عروس باید به نکات مختلفی مانند اندازه، رنگ، و جنس دکوراسیون و نیز بودجه توجه داشته باشیم. از دیرباز طیف وسیعی از وسایل آشپزخانه در رنگ ها و جنس های متفاوت، توسط شرکت های صاحب نام مختلفی ارائه شده است. انتخاب وسایل موردنیاز، در میان این انبوه لوازم آشپزخانه کار آسانی نبوده و مستلزم صرف وقت و هزینه زیادی است.

ادامه مطلب

 

راهنمای خرید اینترنتی لوازم خانه و آشپزخانه

راهنمای خرید اینترنتی

خرید اینترنتی در تمام جهان و با کمی تاخیر در ایران جای خود را باز کرده است. تغییرات رفتار مشتری در سال‌های اخیر، دگرگونی های زیادی را برای مشاغل مختلف ایجاد کرده و خواهد کرد. این یک مسیر ناگزیر برای تمامی کسب و کارها در جهان است. از طرفی زندگی مدرن نیز دسته های بزرگتری از مردم را به خرید اینترنتی سوق می‌دهد.

ادامه مطلب

 

بهترین خردکن و آسیاب چه ویژگی دارد؟

بهترین خرد کن و آسیاب کن

بهترین خردکن ها و آسیاب ها دقیقا برای همان کاری طراحی شده اند که از نامشان پیداست، خرد و آسیاب کردن مواد غذایی و سبزیجات. اگر قصد پخت غذایی را دارید که نیاز به خرد کردن مواد مختلف دارد و یا می خواهید قهوه، ادویه جات و طعم دهنده های مختلف را پیش از استفاده آسیاب کنید، یک دستگاه خردکن و یا آسیاب می تواند با سریع تر کردن این امور، در وقت شما صرفه جویی کند و یک ابزار آشپزی عالی برای آشپزخانه شما باشد.

ادامه مطلب

برچسب ها

دسته بندی مقالات

مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما دوستان عزیز هستیم





For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.