خانه » مجله اینترنتی » کالا و محصولات خواب » نقش کالای خواب در سلامت خواب

نقش کالای خواب در سلامت خواب

closeup-portrait-sleepy-man-with-blindfold-eyes-holding-pillow-hands-opens-sleeping-mask-keeping-eyes-closed_176532-10269

زندگی روزانه ما را با چالش‌ها و سختی‌های جسمی و روحی بسیاری مواجه می‌کند. پس از پایان روز آنچه که می‌تواند جسم و روح ما را آرام کند یک خواب آسوده و باکیفیت است. بسیاری از بیماری‌های جسمی و روحی ارتباط بسیار مستقیمی با خواب شبانه دارند. اگر شما نیز به سلامت خواب خود اهمیت می‌دهید باید بدانید که کالای خواب نقش بسیار مهمی بر روی کیفیت خواب شما دارند. در این مقاله در رابطه با کیفیت کالای خواب و نقش اساسی آنها برای یک خواب لذت بخش سخن می‌گوییم.

کالای خواب

کالای خواب مرغوب سلامت خواب را افزایش می‌دهد.

اثرات مخرب کمبود خواب برای سلامت ما

کمبود خواب می‌تواند سیستم ایمنی بدن شما را بسیار ضعیف کند و در نتیجه بدن مقاومت خود را در برابر بسیاری از میکروب‌ها و ویروس‌ها از دست می‌دهد. اگر مدتی است که برای انجام فعالیت‌های روزانه خود تمرکز کافی ندارید بهتر است کیفیت خواب خود را بررسی کنید. جالب است بدانید که کمبود خواب می‌تواند موجب افسردگی شود یا از شما یک فرد پرخاشگر بسازد. تمام پزشکان توصیه می‌کنند سلامت خواب خود را فراموش نکنید.

بالش طبی

اگر در انتخاب کالای خواب دقت نداشته باشید، با مشکلات فراوانی روبه رو می‌شوید.

اثرات عوامل محیطی بر روی خواب

عوامل محیطی نیز می‌توانند تا حدودی بر روی خواب شما اثرگذار باشند. در حقیقت دما، صداهای موجود در فضا و نور محیط سه عامل اثر گذار و مهم هستند. تابش نور موجب ترشح هورمون ملاتونین می‌شود، این هورمون مسئول تنظیم خواب و بیداری است، به همین دلیل نور نامناسب موجب اختلال خواب می‌شود. فراموش نکنید دمای مناسب و سکوت کافی نیز کیفیت خواب شما را چندین برابر بهتر می‌کند.

اتاق پرنور

نور یکی از عوامل تاثیر گذار بر روی سلامت خواب است.

نقش تشک‌ طبی بر روی سلامت خواب

در کنار عوامل محیطی باید بگوییم، کالای خواب به ویژه تشک طبی بر روی سلامت و کیفت خواب شما بسیار اثرگذار هستند. پزشکان و متخصصان بر این باور هستند استفاده از تشک‌های غیر استاندارد با گذشت زمان  آسیب‌های فراوانی را به گردن و کمر شما وارد می‌کنند. درد‌های پی در پی موجب می‌شود که شما نتوانید یک خواب لذت بخش و با کیفیت را تجربه کنید.

به هنگام خرید تشک توجه داشته باشید که استانداردهای لازم را داشته  و از برندهای شناخته شده باشد. میزان سفتی و نرمی تشک ها متفاوت است، همچنین در تولید تشک‌ها از فنرهای متصل یا منفصل استفاده می‌شود و گروهی از تشک‌ها نیز بدون فنر می‌باشند.

تشک طبی

انتخاب تشک طبی بسیار مهم است.

برند‌ مناسب برای خرید تشک طبی

برای خرید یک تشک طبی با کیفت گزوه ژرمن کالا برند دانلوپیلو آلمان را به شما معرفی می‌کند.تکنولوژی لاتکس طبیعی در تشک‌های دانلوپیلو سلامت و کیفیت خواب شما را تضمین می‌کند. دانلوپیلو در طراحی و تولید انواغ محافظ تشک، لحاف، زیرتشکی و بالش‌های طبی نیز عملکردی فوق العاده دارد.

تشک طبی

تشک‌های طبی دانلوپیلو ساخت آلمان می‌باشند.

 

استفاده از کالای خواب با کیفیت در سنین مختلف

به یاد داشته باشید که استفاده از کالای خواب با کیفیت و استاندارد در تمام سنین الزامی است. نکنه مهمی که باید بیان کرد اهمیت بسیار فراوان استفاده از تشک مناسب برای افراد میانسال و افراد دارای ناتوانی جسمی و خانم‌های باردارد است. تشک مناسب فشار‌های وارد شده به کمر و گردن شما را به حداقل می‌رساند و در نتیجه سلامت خواب شما افزایش می‌یابد.

انتخاب بالش مناسب و نقش آن بر روی سلامت خواب

بالش نیز یکی از اجزای اصلی کالای خواب به شمار می‌آید. بالش‌های طبی و استاندارد از گردن و ستون فقرات شما به خوبی محافظت می‌کنند. میزان سفتی  و نرمی بالش‌ها نیز باید استاندارد باشد، به گونه‌ای که سر به داخل بالش فرو نرود و به گردن نیز آسیبی وارد نشود.

بالش طبی

بالش یکی از اجزای اصلی کالای خواب به شمار می‌آید.

گروه ژرمن کالا

فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا با سال‌ها تجربه موفق در راستای واردات کالای خواب آلمانی و ترک به ایران، در تلاش است که فرایند انتخاب و خرید را برای شما آسان کند. شما عزیزان می‌توانید محصولاتی با کیفت و زیبا را از طریق سایت رسمی ژرمن کالا خریداری کنید. ارسال کالا به تمام نقط ایران انجام پذبر است. تمام محصولات موجود در فروشگاه ژرمن کالا دارای گارانتی سلامت و اصالت هستند.

ژرمن کالا

فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا

دسته بندی مقالات

مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما دوستان عزیز هستیم





For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.