خانه » مجله اینترنتی » معرفی محصولات آشپزخانه » وسایل مورد نیاز آشپزخانه عروس

وسایل مورد نیاز آشپزخانه عروس

وسایل آشپزخانه عروس

هنگام انتخاب لوازم آشپزخانه، به ویژه وسایل آشپزخانه عروس باید به نکات مختلفی مانند اندازه، رنگ، و جنس دکوراسیون و نیز بودجه توجه داشته باشیم. از دیرباز طیف وسیعی از وسایل آشپزخانه در رنگ ها و جنس های متفاوت، توسط شرکت های صاحب نام مختلفی ارائه شده است. انتخاب وسایل موردنیاز، در میان این انبوه لوازم آشپزخانه کار آسانی نبوده و مستلزم صرف وقت و هزینه زیادی است.

خوشبختانه امروزه ورود فروشنده های لوازم خانه و آشپزخانه به دنیای فروش آنلاین، کار را برای خریداران آسان کرده است. شما می توانید برای تهیه راحت تر وسایل آشپزخانه از طریق اینترنت اقدام به خرید آنلاین ظروف آشپزخانه خود کنید. سایت های زیادی در ایران در زمینه فروش محصولات آشپزخانه فعالیت دارند که یکی از آنها سایت ژرمن کالا است که توانسته در این سال ها جایگاه خوبی در میان فروشگاه های اینترنتی بدست آورد و خدمات ویژه ای را به مشتریان خود ارائه دهد.

پیش از خرید وسایل مورد نیاز آشپزخانه عروس، ابتدا لیستی شامل اکسسوری آشپزخانه، و نیز وسایل بزرگ الکتریکی را تهیه کرده و سپس اقدام به خرید کنید.

لوازم آشپزخانه

لوازم ریز آشپزخانه عروس

لوازم ریز آشپزخانه می تواند شامل وسایل مورد نیاز برای آماده سازی غذا، پخت و پز و یا وسایل کوچک الکتریکی باشد. لیست زیر می تواند به شما در انتخاب اکسسوری های اصلی مورد نیاز برای آشپزخانه کمک کند. بسته به سلیقه شخصی و استایل زندگی خود می توانید همه یا برخی از این اقلام را خریداری کنید.

وسایل الکتریکی کوچک

  • زود پز
  • توستر
  • ماکروفر
  • همزن برقی (در صورتی که به صورت مستمر پخت و پز نمی کنید، به شما همزن دستی را پیشنهاد می کنیم.)
  • مخلوط کن
  • قهوه ساز (اگر عادت به نوشیدن قهوه دارید.)
  • آب میوه گیری
  • چرخ گوشت

ملزومات اکسسوری آشپزخانه عروس

  • ست چاقو، قاشق و چنگال، ملاقه
  • ست بشقاب، سینی، کاسه( در اندازه های مختلف)، فنجان و لیوان
  • در بازکن
  • قوری و کتری
  • تخته برش
  • قابلمه و ماهیتابه (در اندازه های مختلف)
  • پوست کن و رنده
  • قیچی آشپزخانه
  • دستگیره آشپزخانه

لوازم بزرگ آشپزخانه عروس

امروزه برخی از خانه ها به صورت پیش فرض دارای برخی از لوازم بزرگ آشپزخانه مانند گاز و یا هود هستند. در لیست زیر برخی از دیگر لوازم اصلی مورد نیاز برای آشپزخانه نام برده شده است:

  • یخچال / فریزر
  • ماشین ظرف شویی
  • ماشین لباس شویی
  • آون تستر

راهنمای انتخاب انواع وسایل آشپزخانه عروس

در ادامه می خواهیم برخی از نکات مهم در مورد انتخاب انواع وسایل مورد نیاز آشپزخانه را با شما به اشتراک بگذاریم.

رنگ

در اکثر موارد، به ویژه در انتخاب وسایل مورد نیاز آشپزخانه عروس به رنگ وسایل و دکوراسیون آشپزخانه عروس توجه نمی شود و همین امر باعث نا هماهنگی بین وسایل و فضای آشپزخانه می شود و جلوه و زیبایی آشپزخانه را از بین می برد. رنگ عامل مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد. به عنوان مثال، اگر تمام وسایل شما سفید باشد، اضافه کردن ماشین ظرفشویی از جنس استیل به آشپزخانه، ممکن است بهترین انتخاب نباشد. بنابراین حتما توجه داشته باشید رنگ وسایل آشپزخانه عروس با دکوراسیون فضای مورد نظر هماهنگی داشته باشد. می توانید به سادگی با انتخاب وسایل ریز آشپزخانه در رنگ های شاد و متنوع، به فضای آشپزخانه خود روح تازه ای بدمید.

اندازه

از آنجا که وسایل آشپزخانه فضای زیادی را به خود اختصاص می دهند، ضروری است که بهترین چیدمان ممکن را برای آنها در آشپزخانه خود انتخاب کنید و همه گزینه های موجود را در نظر بگیرید. قبل از هر چیزی لازم است اندازه مناسب این وسایل را با توجه به اندازه و فضای آشپزخانه خود تعیین کنید. سپس در قدم بعدی به سراغ انتخاب رنگ، جنس و برند بروید. دانستن اندازه های مختلف لوازم موجود در بازار نیز می تواند به شما در انتخاب جا و فضای درست برای لوازم آشپزخانه کمک کند. خوشبختانه بسیاری از لوازم آشپزخانه مدرن و جدید مانند یخچال های امروزی طوری طراحی شده است که فضای کمی را در آشپزخانه اشغال کند.

قیمت

در انتخاب لوازم آشپزخانه عروس فقط به یک آیتم مانند قیمت محصول توجه نکنید. قیمت باید با کیفیت محصول هماهنگ باشد خرید لوازم اشپزخانه ارزان با کیفیت پایین و کارایی کم نمی تواند برای شما مناسب باشد چرا که طول عمر پایینی دارد. بنابراین در آینده نه چندان دور مجبور به تعویض و یا تعمیر آن و در نتیجه پرداخت مجدد هزینه خواهید بود. برای صرفه جویی در هزینه می توانید خرید خود را محدود به وسایل ضروری کرده و از خرید وسایل متعددی که گاها به ندرت استفاده می شوند، اجتناب کنید.

جنس

لوازم آشپزخانه ساخته شده از استیل ضدزنگ برای همه جذاب است. این لوازم با هر نوع سبک و طراحی آشپزخانه به خوبی قابل انطباق است و باعث می شود آشپزخانه ها، مدرن و جدید به نظر برسند. اکثر وسایلی که از جنس استیل ضدزنگ هستند، مقاوم در برابر خش بوده و بنابراین می توانند ظاهر زیبای خود را حفظ کنند.

اگر قصد خرید وسایل آشپزخانه برای خانه جدید خود و یا به روز کردن وسایل پیشین خود را دارید، به شما پیشنهاد می کنیم به سایت ژرمن کالا مراجعه کرده و تازه های وسایل آشپزخانه را در بخش های مختلف سایت مشاهده کنید. سایت ژرمن کالا، بهترین قیمت لوازم آشپزخانه، بالاترین کیفیت و معتبرترین برندها را به شما ارائه می دهد.

 

چطور آشپزخانه ای مرتب داشته باشیم

آشپزخانه مرتب

برای اغلب افراد یک آشپزخانه منظم، بیشتر آرزویی است که فقط ممکن است در روزهای بازنشستگی و پس از بزرگ شدن بچه ها قابل دستیابی باشد. فضای محدود برای لوازم آشپزخانه به ویژه در آپارتمان های کوچک امروزی، بزرگترین مشکلی است که افراد برای مرتب نگه داشتن این فضا با آن رو به رو هستند. بیشتر افراد ایده ای برای حل این مشکل ندارند. اما واقعیت این است که مرتب نگه داشتن و نظم دهی به وسایل قلب خانه تان، بدون صرف وقت و انرژی زیاد نیز ممکن است. لوازمی مانند انواع نگهدارنده ظروف، ارگانایزر برای کشو و کابینت و انواع گیره آویز می توانند راه حل شما باشند که در ادامه به صورت مفصل به آنها خواهیم پرداخت.

ادامه مطلب

 

راهنمای خرید اینترنتی لوازم خانه و آشپزخانه

راهنمای خرید اینترنتی

خرید اینترنتی در تمام جهان و با کمی تاخیر در ایران جای خود را باز کرده است. تغییرات رفتار مشتری در سال‌های اخیر، دگرگونی های زیادی را برای مشاغل مختلف ایجاد کرده و خواهد کرد. این یک مسیر ناگزیر برای تمامی کسب و کارها در جهان است. از طرفی زندگی مدرن نیز دسته های بزرگتری از مردم را به خرید اینترنتی سوق می‌دهد.

ادامه مطلب

 

مهم ترین لوازم برقی آشپزخانه را بشناسید

لیست لوازم برقی آشپزخانه

شروع یک زندگی جدید، تغییرها نیازهای افراد با متفاوت شدن شیوه‌های زندگی، مدرنیته و تاثیر آن بر زندگی افراد و محدودیت در بودجه همه و همه دلایلی است که شما را به فکر بروزرسانی لوازم خانه و آشپزخانه فرو خواهد برد. به این تفکر که چه لوازم برقی برای آشپزخانه خود باید داشته باشید تا زندگی راحت تری را تجربه نمایید. می‌توان گفت هر نسل با زندگی دگرگون شده‌ای نسبت به والدین و نسل قبلی خود مواجه می‌شود. این تغییرات در سبک زندگی، باعث ایجاد نیازهای جدیدی در تهیه لوازم آشپزخانه می‌شود.

اما نگران نباشید تکنولوژی به سرعت باورنکردنی راه حل رفع آن ها را ارائه می‌کند. اما جالب است بدانید همواره یک خواسته‌های انسان نیستند که به وجود آمدن یک وسیله منجر می‌شوند، بلکه برخی اوقات تولید یک محصول است که با خلاقیت مخترع آن به خلق نیاز منجر می‌گردد و لوازم برقی آشپزخانه از این قائله جدا نیست.

ادامه مطلب

برچسب ها

دسته بندی مقالات

مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما دوستان عزیز هستیم





For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.