خانه » مجله اینترنتی » معرفی محصولات آشپزخانه » کدام ماگ برای محل کار مناسب است؟

کدام ماگ برای محل کار مناسب است؟

ماگ مناسب محل کار

گرچه زمان طولانی از حضور ماگ در منازل و محل کار نمی‌گذرد اما به سرعت این محصول جای ویژه‌ای را در سبد هزینه و خرید افراد پیدا کرد. احتمالا شما نیز حداقل یا یک یا دو ماگ دارید که در موقعیت‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌دهید. یکی از این موردهای مصرف ماگ و لیوان محل کار است. ماگ مناسب محل کار باید چگونه باشد؟ انواع ماگ از نظر جنس  کدام‌اند و برای انتخاب ماگ مناسب محل کار باید چه نکاتی را در نظر داشت؟ ماگ ها علاوه بر اینکه میتوانند از دسته لوازم آشپزخانه باشند، می توانند در محل کار نیز نگهدار چای، قهوه و دیگر نوشیدنی ها باشند.

به همه این سوالات در این مطلب از ژرمن کالا پاسخ خواهیم داد. همچنین شما می‌توانید برای خرید انواع ماگ از معتبرترین برندهای خارجی به وب سایت ژرمن کالا مراجعه کنید و خرید خود را درب منزل تحویل بگیرید.

ماگ چیست؟

برای خیلی از افراد پیش آمده علی رغم استفاده طولانی مدت از یک وسیله با نام آن به طور دقیق آشنا نباشند. ماگ نیز یکی از این وسایل است. ماگ از آنجا که در دسته لوازم شخصی و حتی منزل یک محصول جدید به حساب می‌آید و بیشتر توسط قشر جوان جامعه مورد استفاده قرار می‌گیرد کمی ناشناخته است. شاید بعضی از افراد تفاوت بین ماگ، فنجان یا لیوان را ندانند.

ماگ‌ها در ابتدا از جنس سرامیک بوده‌اند و مانند لیوان برای نوشیدن انواع چای، دمنوش و شربت استفاده می‌شوند. اصلی‌ترین تفاوات ماگ با دیگر لیوان‌ها در سایز و حجم آن است. یک ماگ بین دو تا 4 برابر لیوان معمولی ظرفیت دارد. امروزه می‌توانید ماگ‌ها را در انواع طرح و جنس به راحتی تهیه نمایید. ماگ شیشه‌ای، سرامیکی، چوبی و حتی سنگی به آسانی قابل خریداری می‌باشند. اما چا ماگی برای کار مناسب است؟

چه معیارهایی برای انتخاب ماگ محل کار باید بررسی شود؟

ماگ موارد استفاده و محل کاربرد زیادی دارد. ماگ برای مصرف شخصی در منزل، ماگ برای سفر، ماگ‌های مخصوص دمنوش، ماگ کافه دارها و ماگ برای سر کار. در این مطلب به شما خواهیم چه ماگی برای محل کار شما مناسب است. اما قبل از آن باید بدانید چه معیارهایی برای انتخاب ماگ باید مورد بررسی قرار بگیرد.

ماگ مناسب محل کار بانوان

جنس ماگ را انتخاب کنید

اولین موردی که برای خرید ماگ مناسب برای محل کار باید بررسی شود جنس آن است. در این حالت باید ابتدا نوع کار خود را در نظر بگیرید. اگر یک کار دفتری دارید گزینه های متعددی برای انتخاب خواهید داشت. اما اگر در محیط های چالشی تر مانند خطوط تولید مشغول به کار هستید بهتر است از انتخاب ماگ شیشه ای و سرامیکی پرهیز نمایید. ماگ سرامیکی یا شیشه‌ای با کوچکترین ضربه ممکن است لب پر شود یا به کلی از بین برود. انتخاب جنس مناسب ماگ از شما در برابر شکستگی ماگ محافظت کرده و هزینه دوباره را برای خرید آن را رفع می‌‎نماید.

وزن ماگ را در نظر بگیرید

اگر در محل کار خود دائما جابجا می‌شوید و در حل حرکت هستید علاوه بر جنس باید به وزن ماگ نیز دقت نمایید. ماگ‌های سنگین و بزرگ می‌تواند در طولانی مدت باعث خستگی و دل زدگی شما از آن شود. اگر بخش خدمات شرکت یا سازمان این کار را برای شما انجام می‌دهد به فکر او نیز باشید و از بردن ماگ سنگین به محل کار اجتناب کنید.

طرح ماگ خود را انتخاب کنید

انتخاب یک ماگ برای هر فرد از نظر طرح به سن، جنسیت و علایق خاص آن فرد بستگی دارد. جالب است بدانید از یک کودک هفت ساله یک فرد بالغ هفتاد ساله، از علاقه مندان به فیلم هری پاتر تا عاشقان سبک‌های مینیمال می‌توانند به راحتی ماگ خود را انتخاب و خریداری نمایند. اما برای محل کار یک نکته دیگر برای انتخاب طرح باید در نظر گرفته شود.

این نکته موقعیت شغلی شما است. به همین دلیل بهتر است اگر مدیر یا سرپرست هستید از طرح های ساده و تگ رنگ استفاده نمایید. این نوع طرح ها می‌توانند به کاریزمای شخصیتی موقعیت شغلی شما نیز کمک نمایند. گرچه این بخش کاملا شخصی است و این بخش از مطلب کاملا جنبه پیشنهادی دارد.

طرح زیبای ماگ محل کار

ماگ با چه حجمی برای سر کار مناسب است؟

برای انتخاب و در نظر گرفتن حجم و ظرفیت یک ماگ مناسب برای سر کار باید به یک سوال مهم جواب دهید. این ماگ برای کار شما چه کاربردی دارد؟ آیا بیشتر از آن برای نوشیدن آب یا مایعات سرد استفاده می‌کنید؟ یا اهل چای و دمنوش هستید؟ و یا قهوه بیشترین مصرف را برای شما دارد؟ برای دمنوش می‌توانید از ماگ های دو و سه تکه مخصوص دمنوش استفاده نمایید. برای دیگر مصارف به جز قهوه از انواع ماگ بهره ببرید. اما برای قهوه شما به یک فنجان نیاز دارید تا یک ماگ با حجم زیاد.

ماگ مناسب محل کار کدام است؟

با تمام توضیحاتی که در بالا داده شد حال باید تصمیم بگیرید چه ماگی برای محل کار شما مناسب است. گرچه جواب این سوال کمی شخصی به نظر می‌رسد اما آنچه واضح است این که ماگ شیشه‌ای و سنگی نمی‌تواند چندان برای محل کار مناسب باشد. شما می‌تواید انواع ماگ سرامیکی با حجم متوسط را برای محل کار خود انتخاب نمایید.

ژرمن کالا با سال‌ها تجربه در عرضه لوازم خانگی و شخصی از معتبرترین برندهای جهان به شما پیشنهاد می‌کند برای خرید ماگ بر روی لینک کلیک کرده و ماگ مناسب محل کار خود را خریداری نمایید.

 

مقالات پیشنهادی ما

طرز تهیه قهوه با فرنچ پرس

نحوه تهیه قوه با فرنچ پرس

اگر شما نیز از علاقه مندان به انواع قهوه هستید حتما اسم فرنچ پرس و قهوه فرانسوی را شنیده اید. قهوه سال های زیادی است که مهمان فنجان‌ها و لوازم خانه و آشپزخانه است. دانه‌های زیبا که با حرارتی دقیق و سپس آسیاب شدن به انواع قهوه تبدیل می‌شوند. جالب است بدانید خود قهوه به عنوان پایه و یا مکمل صدها نوشیدنی دیگر نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. نوشیدنی‌ها که لحظات به یادماندنی برای شما به ارمغان خواهند آورد. در این مطلب از وبلاگ ژرمن کالا به شما آموزش می‌دهیم چگونه با استفاده از فرنچ پرس یک قهوه دمی خوشمزه و لذیذ برای خود تهیه نمایید. حتما برای یادگیری نکات مهم برای تهیه قهوه با فرنچ پرس این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید.

ادامه مطلب

برچسب ها

دسته بندی مقالات

مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما دوستان عزیز هستیم





For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.