خانه » مجله اینترنتی » اخبار » بهترین تشک فومی، معرفی انواع مدل‌های لاتکس و مموری فوم

بهترین تشک فومی، معرفی انواع مدل‌های لاتکس و مموری فوم

تشک فومی

تشک فومی یکی از بهترین گزینه ها برای خواب بهتر و راحت تر است. این نوع تشک ها با شکل بدن شما تطابق می‌یابند و فشارهای نقاط مختلف بدن را کاهش می‌دهند. همچنین به عنوان یک گزینه ایده‌آل برای افراد دارای آلرژی شناخته می‌شوند. باید به این نکته هم توجه کرد که تشک‌های فومی نیازمند مراقبت و نگهداری مناسب هستند تا بتوان از آن‌ها برای مدت زمان طولانی استفاده کرد. تشک‌های طبی فومی به سرعت نسبت به تغییرات بدن شما در هنگام خواب واکنش نشان می‌دهند و به همین دلیل برای دردهای مفصلی مناسب هستند. در ادامه شما را برای خرید بهترین تشک فومی راهنمایی می‌کنیم.

تشک فومی

معرفی تشک لاتکس

این تشک‌ها از لاتکس طبیعی تولید می‌شوند که انعطاف‌پذیری فوق العاده‌ای دارند. این ویژگی به معنای این است که تشک لاتکس به راحتی با حالت بدن شما درهنگام خواب هماهنگ می‌شود. به دلیل استفاده از لاتکس طبیعی در ساختار آن مقاومت بالایی در برابر میکروب‌ها و آلرژن‌ها دارد. همچنین این تشک از تکثیر و رشد انواع باکتری‌ها و قارچ‌ها جلوگیری می‌کند. لایه لاتکس در تشک به آرامی هوا را عبور می‌دهد و از تجمع حرارت و رطوبت جلوگیری می‌کند. این ویژگی موجب بهبود کیفیت خواب می‌شود. از آنجایی که لاتکس بسیار نرم و انعطاف پذیر است، این تشک برای رفع گردن درد و کمر درد بسیار مناسب است. در ادامه شما را با 3 نوع از بهترین تشک‌های لاتکس آلمانی موجود در سایت ژرمن کالا آشنا می‌کنیم.

تشک لاتکس

تشک طبی لاتکس از برند آلمانی دانلوپیلو مدل پرنسس

  1. جنس: لاتکس 100% طبیعی با رویه پنبه ای
  2. عدم انتقال حرکت و مزاحمت شریک خواب
  3. نتی باکتریال به دلیل قابلیت گردش هوا و دفع رطوبت؛
  4. طول عمر و سازگاری بالای لاتکس طبیعی با محیط؛
  5. آنتی آلرژیک و عدم ایجاد حساسیت های پوستی؛

تشک طبی لاتکس خارجی

تشک طبی لاتکس از برند دانلوپیلو آلمان مدل استلا

  1. دارای لایه حمایتی و راحتی از فوم لاتکس طبیعی
  2.  پشتیبانی عالی از بدن با تراز ستون فقرات هنگام خواب.
  3. دارای گواهی تاییدیه انجمن بین المللی اکوتکس (OEKO-TEX)
  4. تنظیم دمای بدن با منافذی که روی لایه لاتکس تعبیه شده است
  5. مناسب برای 4 فصل

تشک طبی خارجی

یکی از بهترین تشک‌های موجود در ژرمن کالا تشک طبی دانلوپیلو مدل لکسوس

  1. جنس: لاتکس 100% طبیعی با رویه پنبه ای
  2. دارای محافظ تشک لاتکس اختصاصی
  3. گردش هوای عالی و کنترل دمای بدن جهت جلوگیری از تعریق
  4. بهره گیری از تکنولوژی زون ساپورت 7 ناحیه برای کاهش فشار بدن
  5. دارای الیاف نقره در بافت تشک جهت دفع الکتریسیته ساکن بدن

تشک طبی لاتکس

معرفی تشک مموری فوم

تشک مموری فوم یک نوع تشک است که از مواد فشرده و قابل انعطاف تشکیل شده است که به شکل لایه های صاف و متمرکز از فوم حافظه سلولی پلی یورتان ساخته شده است. از جمله ویژگی های مهم تشک مموری فوم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پشتیبانی از نقاط فشار: تمام فشارهای وارد شده بر روی کمر و گردن را کاهش می‌دهند.
  • تنظیم دما: تشک مموری فوم قابلیت جذب حرارت بدن را دارد و عمدتاً دمای بدن را نگهداری می کند. این به معنای جلوگیری از گرم شدن یا سرد شدن بیش از حد بدن در طول خواب است
  • جذب حرکت: تشک مموری فوم می تواند حرکت های بیش از حد در طول شب را جذب کند و در نتیجه کسی که در کنار شما خوابیده است هیچ حرکتی را احساس نمی‌کند.
  • طول عمر طولانی: تشک مموری فوم به علت ساختار متشکل از لایه های فوم، طول عمر طولانی تری نسبت به تشک های دیگر دارد.
  • حس سبکی: تشک مموری فوم به دلیل نرمی و مرغوبیت فوم، حس سبکی را به خوبی به شما القا می کند، به خصوص برای آنان که مشکلات عضلانی یا استخوانی دارند.

در ادامه شما را با یکی از بهترین مدل‌های تشک فومی در سایت ژرمن کالا ( ترکیبی از لاتکس طبیعی و مموری فوم) آشنا می‌کنیم.

تشک طبی دانلوپیلو مدل پریمیوم

  1. جنس: لاتکس 100% طبیعی با رویه پنبه ای و 4 سانتیمتر مموری فوم
  2.  استفاده از مموری فوم برای فرم گیری بهتر با شکل بدن
  3. ستفاده یک طرفه و عدم نیاز به پشت و رو کردن تشک
  4. طول عمر بالا
  5. عدم انتقال حرکت به دلیل وجود فوم های باکیفیت لاتکس و مموری، بدون فنر

 

بهترین تشک فومی برای کمر درد

قبل از خرید تشک مناسب برای کمر درد بهتر است که با پزشک خود مشورت کنید. تشک های تولید شده از لاتکس طبیعی و مموری فوم به دلیل کاهش فشار در نقاط حساس کمر و گردن بهترین گزینه هستند. در ادامه چند نکته مهم را برای شما بررسی می‌کنیم.

  • سفتی تشک: تشکی با سطح سفتی مناسب می‌تواند به حفظ استقامت و تعادل کمر کمک کند. برخی از افراد تشک‌های سفت را برای کمردرد مناسب می‌دانند، در حالی که برخی دیگر تشک‌های نرم را ترجیح می‌دهند. برای انتخاب مناسب‌ترین سطح سفتی برای تشک، می‌توانید با پزشک خود مشورت کنید.
  • عدم افتادگی و فرو رفتگی: تشک‌های تولید شده از لاتکس طبیعی با گذشت زمان دچار فرورفتگی و افتادگی نمی‌شوند و در نتیجه به خوبی از مهره‌های کمر و گردن شما محافظت و پشیتیبانی می‌کنند.
  • خرید از برند‌های معتبر: اگر به فکر سلامت جسم خود هستید خرید تشک‌های ارزان و بی کیفیت را فراموش کنید در ساختار این تشک‌ها از مواد بی‌کیفیت استفاده شده که با گذشت مدت زمانی کوتاه به سلامت شما آسیب می‌رسانند.

تشک فومی

در آخر باید گفت

با توجه به موارد گفته شده بهتر است قبل از خرید تشک فومی، تحقیقات خود را انجام دهید و نظرات و توصیه‌های دیگران را مطالعه کنید تا بهترین تشک فومی را برای پاسخ به نیازهای خود انتخاب کنید.در کل، برای انتخاب بهترین تشک فومی، می‌توانید به عواملی مانند جنس فوم، ضخامت، سفتی، میزان پشتیبانی از بدن، و قیمت توجه کنید. تشک‌های فومی با ضخامت بالاتر معمولاً از کمر و گردن شما بهتر محافظت می‌کنند. سفتی تشک نیز برای هر فرد متفاوت است. برخی از افراد ترجیح می‌دهند تشکی نرم و راحت داشته باشند، در حالی که برخی دیگر ترجیح می‌دهند تشکی سفت و مستحکم داشته باشند. با مراجعه به سایت ژرمن کالا می‌توانید مطابق با نیاز خود کالای خواب لوکس و اروپایی را با بهتربن قیمت خریداری کنید. همچنین تشک طبی دانلوپیلو را با 5 سال گارانتی فقط از سایت ژرمن کالاخریداری کنید.

فروشگاه ژرمن کالا

 

برچسب ها

دسته بندی مقالات

مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما دوستان عزیز هستیم





For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.