خانه » مجله اینترنتی » اخبار » تشک بدون فنر

تشک بدون فنر

خرید تشک

تشک بدون فنر، انواع مختلفی دارد و برای افرادی که به دنبال حمایت بیشتر و تجربه خواب راحت‌تری هستند، انتخاب‌ محبوبی به شمار می‌آید. تشک‌های لاتکس و تشک‌های فومی در دسته بندی تشک‌های بدون فنر هستند. این تشک‌ها از موادی مانند مموری فوم، لاتکس، یا ترکیبی از مواد مختلف ساخته می‌شوند. هر کدام ویژگی‌ها و مزایای خاص خود را دارند. در ادامه، برخی از محبوب‌ترین انواع تشک‌های بدون فنر را بررسی می‌کنیم.

تشک طبی بدون فنر

 

تشک مموری فوم

  • مزایا: مموری فوم به خوبی با شکل بدن شما هماهنگ می‌شود و از ستون فقرات به خوبی محافظت می‌کند. این امر به کاهش نقاط فشار و بهبود گردش خون کمک می‌کند.
  • معایب: ممکن است گرما را در خود حفظ کند، که این فرایند کمی بسترخواب شما را گرم می‌کند و برای برخی از افراد خوش آیند نیست.

 تشک لاتکس طبیعی

مزایا: تشک‌های لاتکس از مواد طبیعی ساخته می‌شوند و بسیار نرم و راحت هستند. همچنین گردش هوای خوبی دارند و در هنگام خواب بستر خواب بیش از اندازه گرم نمی‌شود. آنها همچنین در برابر گرد و غبار و آلرژن‌ها مقاوم هستند و ضد باکتری و ضد حساسیت می‌باشند. تشک‌های لاتکس طول عمر بسیار خوبی دارند.

معایب: از آنجایی که از لاتکس طبیعی و به کمک روش‌های مدرن تولید می‌شوند نسبت به سایر تشک‌ها قیمت بالاتری دارند.

تشک لاتکس

تشک‌های هیبریدی

این تشک‌ها ترکیبی ازمموری فوم یا لاتکس با لایه‌های دیگری مانند میکروفنرها هستند. در نتیجه حمایت و راحتی بیشتری را فراهم می‌کنند. اما از آنجایی که در هسته مرکزی این تشک‌ فنرهای قدیمی وجود ندارند، پس تشک بدون فنر به شمار می‌آید.

برای آشنایی با یکی از بهترین تشک‌های هیبریدی آلمانی در ایران کلیک کنید

انتخاب تشک مناسب

انتخاب تشک مناسب به نیازها و ترجیحات شخصی شما بستگی دارد. برای مثال، اگر تعریق بیش از اندازه در شب برای شما مشکل ساز است، تشک‌های لاتکس یا مموری فوم با گردش هوای بهتر گزینه‌های بهتری هستند. همچنین، بودجه شما می‌تواند در انتخاب نهایی تاثیرگذار باشد. قبل از خرید، توصیه می‌شود بررسی‌های زیادی انجام دهید. نظرات مشتریان را مطالعه کنید، و اگر امکان‌پذیر است، تشک را در فروشگاه آزمایش کنید تا اطمینان حاصل کنید که به خوبی به نیازهای شما پاسخ می‌دهد.

خرید تشک طبی از ژرمن کالا

ژرمن کالا یکی از معتبر ترین فروشگاه های موجود در ایران برای خرید کالای خواب و تشک طبی 100 درصد آلمانی از برند دانلوپیلو در ایران است. تمام تشک ها دارای 5 سال گارانتی معتبر هستند و شما می‌توانید قبل از خرید از راهنمایی مشاوران مجموعه استفاده کنید. پس از بررسی نیازهای خود با اطمینان از ژرمن کالا خرید کنید.

فروشگاه ژرمن کالا

برچسب ها

دسته بندی مقالات

مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما دوستان عزیز هستیم





For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.