محافظ تشک

تشک بخش اصلی و گران قیمت کالای خواب شما است. سه دلیل محکم برای داشتن یک محافظ تشک استاندارد روی تخت خواب شامل افزایش طول عمر تشک، سهولت در نظافت و پاکیزگی آن و استفاده به عنوان تشک زمینی مهمان است. قطعا یکی از دلایل فوق انگیزه کافی برای تهیه یک محافظ یا تاپر تشک را در شما روشن می کند.

دقت داشته باشید محافظ تشک یا پد تشک ما از لاتکس طبیعی هستند و اگر شما تشک طبی در اتاق خواب خود ندارید، می تواند تا حد قابل قبولی نقش آن را در سلامت خواب شما بازی کند. یعنی می تواند از پشت و گردن شما به خوبی حمایت کرده و مانند مموری فوم های ژله ایی یا لاتکس، ستون فقرات را تراز و فشار را به حداقل برساند.

معرفی محافظ تشک

محافظ، تاپر یا پد تشک با یک لایه ضد آب که در داخل آن تعبیه شده است، این امکان را به شما می دهد تا از کثیف شدن تشک خود جلوگیری کنید. محافظ تشک علاوه بر قابل شستشو بودن، دارای خواص درمانی نیز هستند و جنس مموری فوم و لاتکس آن به گونه ای است که متناسب با آناتومی بدن ساخته شده و از ایجاد درد های ناحیه ستون فقرات جلوگیری می کند.

به صورت کلی از محافظ تشک های با کیفیت به عنوان یک کالای خواب طبی برای تسکین بدن نیز استفاده می شود. این محافظ طبی تخت می تواند به عنوان تشک مهمان و برای تمام سنین از کودکان تا بزرگسالان و حتی برای افرادی که شب ادراری دارند، مورد استفاده قرار گیرد. محافظ تشک های ما از بهترین برند های خارجی بوده و علاوه بر ارئه خواب آرام، ضد حساسیت و ضد ساس هستند.

مزایا:

محافظ تشک یک لایه اضافی بین شما و تشکتان ایجاد می کند و می تواند طول عمر تشک شما را افزایش دهد. این لایه محافظ، از عبور آلودگی ها و رطوبت به تشک جلوگیری می کند. اگر به دنبال محافظ تشکی با طول عمر بالا هستید محافظ تشک لاتکس طبیعی دانلوپیلو انتخاب هوشمندانه ای خواهد بود. زیرا علاوه بر طول عمر بالا، می توانید از خواص آنتی باکتریال و هایپوآلرژنیک لاتکس طبیعی بهره ببرید.

مزیت دیگر این این لایه ی محافظ، توانایی استفاده از آنها بدون تشک، به عنوان تشک مهمان است. یعنی یک تشک خواب تاشو برای مهمانان جهت داشتن یک خواب راحت.

خصوصیات محافظ تشک با کیفیت

ضد آب بودن تاپر:

محافظ تشک که باعث ممانعت از ورود آب و رطوبت به داخل تشک می شود. از نفوذ تعریق بدن و پوست های سر و بدن به داخل تشک جلوگیری می کند

قابلیت شستشوی ساده:

محافظ های تشک را می توانید هم در ماشین لباسشویی و هم بطور دستی تمیز کنید.

کمک به گردش هوا:

محافظ تشک با جلوگیری از گرمای بیش از حد بعضی تشک ها درحین خواب، به خلق تشک خوشخواب و یک آرامش عالی در خواب کمک می کند.

ضد باکتریال و ضد حساسیت بودن:

جلوگیری از ورود باکتری ها و حشرات موذی به داخل تشک با توجه به جنس و دوخت باکیفیت آن.

ثابت ماندن تاپر در زیر بدن:

یک محافظ استاندارد تشک، هنگام خوابیدن زیر فرد جمع و نامتوازن نمی شود و به صورت مسطح و ثابت خواهد ایستاد.

ویژگی های محافظ تشک دانلوپیلو آلمان

این محافظ تشک ها از استانداردهای جهانی برخوردار بوده و برای تشک یک نفره مناسب هستند. در ادامه آنچه که این تاپر ها را استثنایی می کند، به اختصار بررسی شده است:

  • وزن این کاور تشک تخت تنها ۲/۱ کیلوگرم می باشد. از این رو اگر کثیف یا آلوده شد به راحتی از تخت جدا شده و قابل شستشو می باشد؛
  • محافظ تشک به دو صورت دستی و ماشینی در دمای ۶۰ درجه سانتی گراد قابلیت شستشو دارد؛
  • استفاده از زیپ در این کاور تشک باعث راحتی در استفاده از آن و کسب بیشتر رضایت مشتریان شده است؛
  • لایه ای از فوم هوشمند و ایجاد کانال های هوا در طراحی آن بکار برده شده است. این لایه باعث جلوگیری از تعریق در تابستان و ممانعت از ورود هوای سرد در زمستان می شود و ضد حساسیت هستند؛
  • می توان از این محافظ تشک ها، به عنوان تشک مهمان برای استفاده روی زمین بدون تشک هم استفاده کرد؛
  • و به علاوه دارای یک لایه‌ی میانی ضد رطوبت است که از تعریق بدن در فصول گرم مانند تابستان جلوگیری می‌کند.

ژرمن کالا ارائه دهنده بهترین تاپر تشک های آلمانی

محافظ تشک های آلمانی ما از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند که تا مدتی نه‌چندان کوتاه می‌توان این محصولات را مورد استفاده قرار داد. این تاپر ها تمام استاندارد های طبی را دارند و بعد از گذشت زمان، حالت خود را از دست نمی دهند.

در این مجموعه می توانید شیک و ساده ترین مدل های محافظ تشک را با عرض 120، 100، 90 و 80 سانتی متری از جنس لاتکس خریداری کنید.

ژرمن کالا اصالت و سلامت محصولات کالای خواب خود را به ضمانت تحویل مشتریان عزیز خواهد داد و می توانید قبل از پرداخت و خرید محصولات نیز، برای تست کالا به صورت حضوری به دفتر فروش ژرمن کالا مراجعه کنید.

  • برندها


  • برندها

در حال نمایش 8 نتیجه

محافظ تشک لاتکس برند دانلوپیلو آلمان محافظ تشک
حراج
خرید روتشکی دانلوپیلو محافظ تشک
حراج
محافظ تشک محافظ تشک
حراج
روتشکی دانلوپیلو
حراج
محافظ تشک یک نفره لاتکس برند دانلوپیلو آلمان سایز ۲۰۰×۱۰۰ مدل senso
حراج
خرید تشک مهمان
حراج
خرید تشک مهمان
حراج
تشک مهمان محافظ تشک
حراج