آویز پلاستیکی مکشی دیواری مدل Purple Wild Willy طرح عروسکی

130,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
5071463887

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت کلین ولکه
  • برند آلمانی
  • وزن ۴٫۵۴ گرم
  • جنس پلاستیک
  • ابعاد ۲۰*۵*۵ سانتیمتر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آویز پلاستیکی مکشی دیواری مدل Purple Wild Willy طرح عروسکی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Purple Wild Willy

ابعاد

20x5x5 سانتیمتر

رنگ

بنفش

سایر مشخصات

قابلیت اتصال به دیوار به صورت مکش ساخت شرکت کلین ولکه آلمان

وزن

4.54 گرم

جنس

پلاستیک با کیفیت

معرفی آویز مکشی مدل Purple kitty kate

آویز گیره مدل Purple kitty kate یکی از محصولات شرکت کلین ولکه آلمان می باشد. این شرکت در ساخت محصولات خود از بهترین مواد اولیه استفاده می کند که با طبیعت سازگار بوده و به بدن انسان آسیب نمی رساند. طرح و رنگ متنوع آویز حوله های این شرکت توانسته توجه مشتریان خود را جلب کند. آویز حوله آلمانی از جنس پلاستیک با کیفیت بالا ساخته شده است این آویز حوله ضد آب می باشد می توانید از آن در مکان های مختلف حتی فضاهای مرطوب استفاده کنید. آویز حوله خارجی از نوع مکشی بوده و کار با آن آسان است. برای نصب آویز حوله خارجی فقط باید سطح کار را با دستمال مرطوب تمیز کنید و فنجان مکشی را به آن بچسبانید. قدرت مکش این آویز بالا می باشد و به خوبی به سطح کار می چسبد و از آن جدا نمی شود.

آویز مکشی خارجی طراحی حرفه ای و منحصر به فردی دارد و به صورت پیچی به فنجان مکشی وصل شده است می توانید برای شستشو به آسانی آن را از فنجان مکشی جدا کرده و آن را با آب و مواد شوینده ملایم تمیز کنید. برای ماندگار بیشتر از آب داغ و مواد شوینده قوی استفاده نکنید. فنجان مکشی به خوبی می تواند وزن زیاد را تحمل کند این آویز حوله استحکام بالایی دارد و می توانید از آن برای نگهداری وسایل مختلف استفاده کنید. رنگ زیبای این محصول با هر سبک و دکوراسیونی مطابقت دارد و به راحتی با اکسسوری های دیگر خانه شما ست می شود. آویز حوله مکشی برخلاف آویزهای چسبی یک بار مصرف نبوده و می توانید از آن بار ها استفاده کنید.

محصولات منتخب