جا مسواکی دوقلو سرامیکی مدل Cube برند ونکو سفید رنگ

380,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
20203100

ویژگی های محصول

  • برند: ونکو آلمان
  • جنس: سرامیک
  • ابعاد: 8*6*12 سانتی‌متری دوقلو
  • وزن: 340 گرم
  • رنگ: سفید
  • ارگانایزر شیک برای مسواک و خمیر دندان
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا مسواکی دوقلو سرامیکی مدل Cube برند ونکو سفید رنگ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

جا مسواکی دو قلو Cube White

ابعاد

12x6x8 سانتیمتر

رنگ

سفید

سایر توضیحات

مناسب برای مسواک و خمیر دندان مجزا مناسب برای سرویس بهداشتی

وزن

340 گرم

معرفی جا مسواکی دو قلو سرامیکی Cube White

جامسواکی دوقلوی Cube محصول برند باسابقه ونکو می باشد. این برند آلمانی نزدیک به نیم قرن است که در زمینه تولید لوازم خانگی مختلف از جمله اکسسوری های سرویس بهداشتی فعالیت می کند. جامسواکی Cube این برند از سرامیک بسیار مرغوب ساخته شده است. سرامیک یکی از بهداشتی ترین موادی است که در ساخت اکسسوری های حمام و سرویس بهداشتی استفاده می شود. زیرا این محصولات ساخته شده از این ماده عمدتا دارای سطحی صاف و بدون تخلخل هستند.

سطحی که به محلی برای تجمع و جذب آلودگی و جرم ها تبدیل نشده و از این رو به آسانی تمیز می شوند. جامسواکی دوقلوی آلمانی Cube از دو محفظه مجزا تشکیل شده است و فضای کافی برای قرار دادن چندین مسواک به همراه خمیردندان را برای شما فراهم می کند. این جامسواکی دوقلوی خارجی انتخابی مناسب برای خانواده های پرجمعیت می باشد. ابعاد کلی این جامسواکی ۶ در ۱۲ در ۸ سانتی متر می باشد. ارتفاع مناسب آن مانع از افتادن مسواک ها و خمیردندان و نگهداری مناسب از وسایل می شود.

نام Cube به دلیل نوع طراحی سطح بیرونی این جامسواکی دوقلوی آلمانی بر آن گذاشته شده است. سطح بیرونی این جامسواکی از مربع هایی با سطح محدب تزیین شده است. این طراحی علاوه بر زیبایی باعث جلوگیری از لغزندگی این جامسواکی خارجی می شود. ونکو این مدل از جامسواکی های خود را در دو رنگ سفید و طوسی تولید کرده است. رنگ هایی که به سهولت با انواع رنگ ها و اکسسوری ها قابل هماهنگی و تطابق است. این جامسواکی آلمانی از نوع اکسسوری های غیرنصبی است و برای استفاده از آن نیاز به هیچ ابزاری نخواهید داشت. از این جامسواکی دوقلوی زیبا می توانید در منازل، اقامتگاه ها، هتل و… استفاده کنید.

محصولات منتخب