جا مسواکی پلاستیکی کروی مدل Wollknäuel برند ونکو طرح گلوله نخ

286,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
21811100

ویژگی های محصول

  • برند: ونکو آلمان
  • جنس: پلاستیکی
  • ابعاد: 9.5*9.5*12 سانتی‌متری
  • وزن: 515 گرم
  • رنگ: خاکستری طرح دار
  • ارگانایزر شیک برای مسواک و خمیر دندان
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا مسواکی پلاستیکی کروی مدل Wollknäuel برند ونکو طرح گلوله نخ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

جا مسواکی Wollknäuel

ابعاد

12×9.5×9.5 سانتی متر

رنگ

خاکستری خاکی

سایر توضیحات

مناسب برای سرویس بهداشتی مناسب برای مسواک به همراه خمیردندان

وزن

515 گرم

جنس

پلاستیک

معرفی جا مسواکی خارجی Wollknäuel

جامسواکی Wollknäuel محصولی از کلکسیون متنوع و بزرگ اکسسوری های سرویس بهداشتی برند آلمانی ونکو می باشد. ونکو برند با چند دهه سابقه در زمینه تولید انواع اکسسوری ها و لوازم آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام است. برندی که همواره کیفیت را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است. ونکو در ساخت جامسواکی زیبای Wollknäuel از پلی رزین بسیار باکیفیت استفاده کرده است. این ماده مقاوم و مستحکم، از تحمل بالایی در برابر ضربه برخوردار بوده و بر خلاف همتایان سرامیکی یا شیشه ای خود به سهولت نمی شکند.

از آن جا که این جامسواکی از نوع اکسسوری های غیرنصبی است و به جایی متصل نمی باشد، احتمال افتادن آن همیشه وجود دارد. به ویژه اگر در منزل، کودکان خردسال و یا سالمندان حضور داشته باشند. بنابراین این جامسواکی پلاستیکی انتخابی مناسب برای چنین خانواده هایی خواهد بود. جامسواکی آلمانی Wollknäuel دارای ظاهری شبیه به توپ های کاموایی است. ظاهری خاص و منحصر به فرد که می تواند توجه ها را در نگاه اول به خود معطوف کند. ونکو با این طراحی سعی کرده نظر سخت پسندان را نیز به خود جلب کند.

رنگ خنثی به کار رفته در این جامسواکی خارجی به سهولت با هر استایل و چیدمانی قابل هماهنگی است. این جامسواکی دارای قطر ۹٫۵ و ارتفاع ۱۲ سانتی متری است. ابعادی که فضای کافی برای نگهداری از مسواک ها و خمیردندان اعضای خانواده را فراهم می کند. ارتفاع و وزن مناسب این جامسواکی خارجی باعث شده به خوبی وزن مسواک ها و وسایلی که درون آن قرار داده می شود را تحمل کرده و در مکان خود ثابت بماند. این جامسواکی را می توانید در منازل، اماکن اداری و یا اقامتگاه ها استفاده کنید.

محصولات منتخب