میل پرده حمام استیل تلسکوپی کلین ولکه رنگ کرومی

ناموجود

برند:

کد کالا:
0362101000

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت کلین ولکه
  • برند آلمانی
  • جنس استیل
  • رنگ کرومی
  • قطر ۲۱ میلی متر
  • ابعاد ۱۲۵ تا ۲۲۰ سانتی‌متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “میل پرده حمام استیل تلسکوپی کلین ولکه رنگ کرومی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

ابعاد

125*220 سانتیمتر

جنس

استیل

سایر توضیحات

کیفیت بالا
طراحی زیبا
دارای قابلیت تغییر طول از 220 تا 125 سانتی‌متر

ضخامت

پرده حمام از بزرگترین اکسسوری های حمام است و تاثیر بسیار زیادی بر ظاهر این فضا دارد. با این وجود اهمیت میل پرده ها کمتر از پرده های حمام نیست. میل پرده ها در ابعاد، استایل و جنس های مختلفی در بازار وجود دارند و یافتن میل پرده مناسب متناسب با نیاز و ابعاد حمام از اهمیت زیادی برخوردار است. میل پرده باید به اندازه کافی مستحکم باشد که وزن پرده حمام را تحمل کرده و از سوی دیگر با شرایط مرطوب حمام نیز سازگار باشد. برند آلمانی کلین ولکه سابقه ای طولانی و درخشان در زمینه تولید انواع اکسسوری های حمام و سرویس بهداشتی دارد. میل پرده های تلسکوپی کلین ولکه انتخابی مناسب برای نصب و آویزان کردن انواع پرده های حمام هستند. طول این میل پرده ها قابلیت تغییر داشته و بنابراین می توانند در حمام های مختلف با اندازه های متفاوت به کار گرفته شوند. ابعاد میل پرده خارجی Spring rod را می توان از ۱۲۵ تا ۲۲۰ سانتی متر تغییر داد. بنابراین اگر فاصله بین دیوارهای حمام بین ۱٫۲۵ تا ۲٫۲ متر باشد می توان از این میل پرده حمام آلمانی استفاده نمود.

نصب و استفاده از این میل پرده بسیار آسان است و نیاز به هیچ ابزاری ندارد. کافیست دو طرف میل پرده را به دو سمت کشیده تا به اندازه فواصل بین دو دیوار برسد و به آن ها متصل شود. پرده حمام توسط چندین قلاب به این میله آویزان می شود. این میل پرده به خوبی وزن پرده حمام را تحمل کرده و در مکان خود ثابت می ماند. کلین ولکه این مدل از میل پرده های خود را از استیل و به قطر ۲۱ میلی متر تولید کرده است. این میل پرده مقاومت بالایی در برابر رطوبت داشته و زنگ نمی زند. کیفیت ساخت بالای میل پرده Spring rod در کنار دوام و ماندگاری آن، این میل پرده را به انتخابی ایده آل و اقتصادی تبدیل کرده است.

محصولات منتخب