تشک ضد حساسیت

تشک صد حساسیت

تشک ضد حساسیت یک محصول بسیار مهم است که به دلیل خصوصیات منحصر به فرد خود ارزش بررسی دارد. این تشک از رشد باکتری و ایجاد آلرژی جلوگیری می کند. علاوه بر اینکه کمک می‌کند خواب با کیفیتی داشته باشید، سلامتی شما را نیز در هنگام خواب تضمین می کند. با توجه به اینکه در طول زمان خواب، پوست مرده ما ممکن است روی تخت خواب بریزد و بهترین غذا برای کنه ها و باکتری ها در گرد و غبار باشد، استفاده از یک تشک طبی با خواص ضد حساسیت مانند لاتکس طبیعی بسیار مناسب است.

حساسیت به صورت کلی یا به بوی مواد شیمیایی است که مشکلات تنفسی برای برخی افراد ایجاد می کند یا حساسیت پوستی است که اغلب به دلیل حبس دما و رطوبت روی تشک و یا استفاده از رویه های بی کیفیت ایجاد می شود. به همین جهت بهترین مدل های تشک طبی با مواد طبیعی مانند لاتکس و فوم های باکیفیتی مانند مموری فوم ساخته می شوند تا از ایجاد حساسیت جلوگیری شود.

2 مدل تشک طبی ضد حساسیت عالی مناسب برای همه ی سنین

در ادامه دو مدل از انواع تشک طبی لکسوس برند دانلوپیلو آلمان را معرفی می کنیم که علاوه بر استفاده از لاتکس طبیعی در ساختار تشک، یک لایه محافظ تشک لاتکس با رویه پنبه طبیعی نیز دارند که کاملا ضد حساسیت و آلرژی می باشند.

این محصول یکی از بهترین انواع تشک طبی خارجی مدل لکسوس از برند دانلوپیلو آلمان می باشد. تکنولوژی زون هفت ناحیه از لاتکس طبیعی بکار رفته در ساختار تشک باعث کاهش وزن بدن و پوشش تمامی انحنای بدن می شود. در نتیجه تراز ستون فقرات و ارگونومی استاندارد بدن حفظ می شود. این فرایند آن چیزی است که افرادی که درد کمر، گردن و عضلات دارند و یا افراد بیماری که توانایی جابجایی ندارند، هنگام استراحت به آن نیاز دارند. انعطاف پذیری این کالای خواب نیز آن را برای استفاده روی تخت خواب و زیر تشک های قابل تنظیم ایده آل میکند.

تشک طبی لکسوس برند دانلوپیلو آلمانی

برای مشاهده قیمت و خرید یکی از دو مدل زیر را انتخاب کنید:

تشک طبی لاتکس مدل لکسوس سری 3000 برای افرادی با وزن کمتر از 90 کیلوگرم

تشک طبی لاتکس مدل لکسوس سری 4000 برای افرادی با وزن بیشتر از 90 کیلوگرم

خصوصیات تشک ضد حساسیت

مانع رشد باکتری و آلرژی

ساختار داخلی تشک در انواع ضد حساسیت به صورتی است از رشد باکتری‌ها و آلرژی‌ها جلوگیری شود. این تشک از موادی مثل پنبه و پنبه آلی و همچنین لاتکس طبیعی تهیه‌شده‌است. این مواد باعث می‌شود تا تشک به صورت طبیعی تنفس کند و از جذب رطوبت و گرما جلوگیری کند. همچنین این تشک باید به صورت منظم تمیز شود تا حساسیت و آلرژی کمتری از تشک به شما منتقل شود. این ویژگی‌ها باعث می‌شود که خواب با کیفیتی را تجربه کنید.

تضمین سلامتی در خواب

تشک ضد حساسیت علاوه بر جلوگیری از رشد باکتری و آلرژی، سلامتی شما را در هنگام خواب نیز تضمین می‌کند. مدت زمانی که در خواب هستیم، بخشی از پوست مرده ما ممکن است روی تخت خواب بریزد که این پوست مرده بهترین غذا برای کنه‌های موجود در گرد و غبار است. انگل‌ها، کپک‌ها و قارچ‌های مختلفی در تختخواب وجود دارد که می‌توانند باعث ایجاد آلرژی شوند. اما با استفاده از تشک ضد حساسیت، می‌توان از این مواد آلرژنی دوری کرد.

پیشنهاد مطالعه:

تشک ضد تعریق

بهترین تشک برای کمردرد

بهترین تشک برای بعد از عمل دیسک کمر

تشک ضد حساسیت

 

اهمیت استفاده از تشک ضد حساسیت

استفاده از تشک ضد حساسیت برای سلامتی و راحتی افرادی که حساسیت پوستی یا مشکلات تنفسی دارند بسیار حیاتی است. این نوع تشک از رشد باکتری و ایجاد آلرژی جلوگیری می‌کند و علاوه بر خواب باکیفیت، سلامتی شما را در هنگام خواب تضمین می‌کند. در ادامه بهترین تشک‌های ضد حساسیت از برند دانلوپیلو آلمان را برای شما معرفی می‌کنیم.

چند مدل از تشک های طبی لاتکس که برای افراد مبتلا به حساسیت پوستی مناسب هستند

تشک طبی لاتکس از برند دانلوپیلو مدل لکسوس

از مزایای بارز این تشک طبی می توان به خواص ضد تعریق، ضد باکتری و ضد آلرژیک آن اشاره کرد. گردش هوای بهینه به واسطه وجود منافذ باز در بافت لاتکس، از رشد کپک، ساس، باکتری و بو گرفتن تشک جلوگیری کرده و یک بستر بهداشتی در اتاق خواب برای شما مهیا می کند. در بافت تشک از خطوط نقره استفاده شده که الکتریسیته ساکن بدن را دفع می کنند و شرایط خواب راحت با بهره وری بالا را مهیا می کند.

تشک طبی دانلوپیلو

تشک طبی لاتکس از برند دانلوپیلو  مدل پرنسس

در ساخت این مدل تشک طبی از فنر استفاده نشده و هسته مرکزی و لایه پایه تشک که وظیفه حفظ شکل تشک و افزایش طول عمر آن را دارد، از فوم لاتکس با تراکم متوسط روبه بالا ساخته شده است. لایه راحتی نیز که وظیفه پشتیبانی از فشار بدن و ارائه خواب راحت را دارد، از لاتکس کاملا طبیعی می باشد. لایه رویی یا کاور تشک از پنبه طبیعی بوده و علاوه بر ضد حساسیت بودن، به راحتی قابل جداسازی و شستشو با دست یا ماشین لباسشویی  می باشد.

تشک طبی خارجی

مشاهده قیمت و خرید تشک پرنسس

تشک طبی هیبریدی از برند دانلوپیلو مدل الگانس

پنبه طبیعی بکار رفته در بافت رویه این تشک طبی باعث می شود هنگام خواب حساسیت پوستی شما را اذیت نکند و یک خواب آرام و لطیف را تجربه کنید. این روکش یا پد تشک به راحتی از تشک جدا می شود و قابلیت شستشو با دست و ماشین لباسشویی تا دمای 60 درجه سانتی‌گراد را دارد. در نتیجه نظافت و پاکیزگی تشک بسیار ساده تر خواهد بود.

تشک ضد حساسیت خارجی

مشاهده قیمت و خرید تشک الگانس

تشک طبی لاتکس از برند دانلوپیلو مدل استلا

تراکم متوسط هسته (لایه حمایتی) این تشک طبی باعث پشتیبانی عالی از وزن کمتر از 90 کیلوگرم خواهد شد. بهبود گردش خون و پشتیبانی عالی از بدن در این تشک تخت خواب به ترمیم نواحی آسیب دیده بدن هنگام خواب کمک می کند. این مدل تشک با ارتفاع 21، عرض 100 و طول 200 سانتی‌متری، یک تشک ایده آل برای تخت خواب یک نفره است. رویه تشک از پنبه طبیعی بوده که کاملا ضد حساسیت است و قابلیت جداسازی با زیپ و شستشوی بدون آب رفت از دیگر مزایای این روکش پنبه ای است.

تشک آنتی باکتریال

مشاهده قیمت و خرید تشک استلا

تشک طبی لاتکس از برند دانلوپیلو مدل کلاسیک

طول عمر بالای این تشک طبی و ارائه دو قابلیت آنتی باکتریال و آنتی آلرژیک به واسطه لاتکس طبیعی موجود در بافت تشک می باشد. این فوم طبیعی کاملا سازگار با انواع شرایط محیطی از قبیل محیط سرد، گرم، مرطوب و خشک است. منافذ موجود در لایه لاتکس، باعث بهبود وضعیت گردش هوا و جلوگیری از تعریق بدن می شود که نتیجه آن ارائه خواب راحت و سالم می باشد.

بهترین تشک ضد حساسیت

مشاهده قیمت و خرید تشک کلاسیک

روند ریزش پوست مرده در زمان خواب؛ از عوامل اصلی ایجاد حساسیت

مدت زمانی که در خواب هستیم، بخشی از پوست مرده ما ممکن است روی تخت خواب بریزد که این پوست مرده بهترین غذا برای کنه‌های موجود در گرد و غبار است. این روند می‌تواند باعث ایجاد آلرژی و حساسیت در بدن شود. تشک ضد حساسیت با جلوگیری از رسوب پوست مرده بر روی سطح تشک، می‌تواند به شما کمک کند تا از این نوع آلرژی‌ها جلوگیری کنید.

سخن پایانی

می‌توان نتیجه گرفت که استفاده از این نوع تشک‌ها بسیار حیاتی است. تشک ضد حساسیت از مواد طبیعی ساخته‌شده‌ و مانع رشد باکتری و آلرژی مربوط  می‌شود. همچنین با جلوگیری از رسوب پوست مرده بر روی سطح تشک، می‌تواند به شما کمک کند تا از این نوع آلرژی‌ها جلوگیری کنید. بنابراین، استفاده از تشک ضد حساسیت برای بهبود کیفیت خواب و حفظ سلامتی بسیار حائز اهمیت است.

با ژرمن کالا می‌توانید با اطمینان کالای خواب اروپایی و ضد حساسیت شامل: تشک طبی،لحاف و محافظ تشک ضد حساسیت را خریداری کنید.

مقالات پیشنهادی:

انواع تشک تخت خواب

تشک ضد رفلاکس

راهنمای خرید تشک

برچسب ها

,

دسته بندی مقالات

مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما دوستان عزیز هستیم





For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.