خانه » مجله اینترنتی » معرفی برند » معرفی برند ال سی وایکیکی (ال سی هوم)

معرفی برند ال سی وایکیکی (ال سی هوم)

برند ال سی وایکیکی

کشور ترکیه این روز‌ها در صنعت پوشاک، اکسسور‌ی‌های خانه و کالای‌ خواب محبوبیت بسیاری دارد. قوانین دنیای مد خارج از صنعت پوشاک هر ساله نگاهی ویژه به چیدمان‌های خلاقانه و اصولی برای منازل دارد. برند ال سی هوم یا ال سی وایکیکی کشور ترکیه نیز با پیروی از قوانین دنیای مد، محصولات متعددی را تولید و به بازار‌های بیت المللی روانه می‌کند. فراموش نکنید که خانه می‌تواند محیطی امن و دلگرم کننده پس از تمام دغدغه‌ها و استرس‌های روزانه باشد، بنابراین به چیدمان اصولی و انتخاب‌های خلاقانه در منزل خود بسیار اهمیت دهید.

السی وایکیکی یکی از برند‌های اقتصادی و شناخته شده است که حالا به صورت بین المللی فعالیت می‌کند. السی وایکیکی نه تنها صنعت پوشاک را رونق بخشیده است بلکه اکسسوری و محصولات خیره کننده‌ای برای منازل دارد. کالا‌ی خواب و لوازم آشپزخانه که توسط این برند طراحی و تولید شده‌اند، در کمال زیبایی بسیار مرغوب نیز می‌باشند. ملحفه و رو تختی‌های این برند نیز بسیار خوش نقش هستند.

آعاز ماجرا و شروع فعالیت السی وایکیکی

محصولات برند السی وایکیکی نیز مانند بسیاری از برند‌های مطرح و شناخته شده، داستان مخصوص به خود را دارد. اگر به ترکیه سفر کرده‌ باشید بی هیچ شک و تردید به محبوبیت فراوان این برند به ویژه در نوجوانان و جوان پی برده‌اید.  جالب است بدانید که فردی فرانسوی به نام  گجرجس امویال ماجرای این برند را آغاز کرده‌است. با گذشت زمان شرکای متعددی به این برند محبوب اضافه شدند. در حدود سال 2000 میلادی فروشگاه‌های های زنجیره‌ای این برند به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کردند و با تلاش‌های بسیار، مشتریان و علاقمندان فراوانی را جذب کرده‌اند.

فعالیت بین المللی این مجموعه در بیش از 45 کشور ادامه دارد و باید گفت که این روند توقف ناپذیر است. کیفیت و قیمت محصولات السی وایکیکی این روز‌ها به خوبی شایستگی خود را  ثابت کرده است.

یکی از نمایندگی های برند السی وایکیکی

ورود السی وایکیکی به دنیای محصولات خانگی و کالای خواب

اما ماجرا برای ال سی وایکیکی محبوب فقط به صنعت پوشاک ختم نمی‌شود. فراتر از تصور‌ها، این برند توانست با کمک و پیشنهاد طراحان حرفه‌ای و متخصص، به دنیای محصولات خانه نیز راه پیدا کند. درخشش برند محبوب ما در این زمینه نیز بسیار تحسین برانگیز است. دکوراسیون و چیدمان صحیح در خانه از اهمیت فراوانی برخوردار است. انتخاب اکسسوری‌های مناسب می‌تواند انرژی فضای شما را دگرگون کند.

این برند نیز برای انواع سلیقه‌ها و سبک‌های مدرن و کلاسیک محصولات و اکسسوری‌های زیبایی را طراحی و تولید کرده است که حالا به کشور های متعددی نیز فرستاده می‌شوند. کارشناسان گروه ژرمن کالا به شما پیشنهاد می‌کنند  برای خرید انواع اکسسوری نگاهی ویژه به  السی وایکیکی داشته باشید.

نمایندگی توزیع محصولات ال سی هوم

اهمیت کالای خواب

باید بدانید که کیفیت خواب شما نقشی پر رنگ بر روی سلامت فیزیکی و سلامت روح و روان شما دارد. بسیاری از پزشکان و متخصصان بر این باور‌اند که اگر شما خوابی کافی و راحت نداشته باشید، در انجام بسیاری از فعالیت‌های روزانه با مشکلات بسیاری مواجه خواهید شد. آیا تا یه امروز به این موضوع فکر کرده‌اید که برای افزایش کیفیت خواب، کالا‌های خواب نقش بسیاری اساسی و کلیدی دارند؟ آیا می‌دانید که بسیاری از درد‌های مفصلی در اثر استفاده از تشک‌ها و بالش‌های غیر استنادادر به وجود می‌آیند؟ بله! شما می‌توانید با انتخاب و خرید کالای خواب با کیفیت، خوابی آسوده را تجربه کنید.

رو تختی السی وایکیکی

کالای خواب السی وایکیکی

السی وایکیکی در زمینه طراحی و تولید کالای‌ خواب در کنار زیبایی، تمام استاندارد‌های لازم را به بهترین شکل رعایت کرده است. با خرید محصولات این برند، خوابی دلنشین و لذت بخش را تجربه خواهید کرد. این برند در طراحی و تولید انواع لحاف و روتختی و روبالشی ظرافت بسیاری را در ترکیب رنگ و طرح رعایت کرده است که لحظات استراحت را برای شما بسیار آرامش بخش می‌کند.

این برند توانسته است در زمینه طراحی مدرن درخششی خیره کننده داشته و جوانان بسیاری را به خود جذب کند. فروشگاه ژرمن کالا نیز کیفیت مطلوب و قیمت مناسب این برند را برای شما تضمین می‌کند.

 

همه ی برند ها

برچسب ها

دسته بندی مقالات

مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما دوستان عزیز هستیم





For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.