گیره آویز پلاستیکی چسبی برند ونکو با طرح شهر لندن مناسب آشپزخانه

ناموجود

برند:

کد کالا:
20195100

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت ونکو
  • برند آلمانی
  • جنس پلاستیک
  • با طرحی از شهر لندن
  • با قابلیت جا به جایی آسان
  • ابعاد ۲*۸٫۵*۸٫۵ سانتی‌متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گیره آویز پلاستیکی چسبی برند ونکو با طرح شهر لندن مناسب آشپزخانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 100 گرم
مدل

شهر لندن

ابعاد

سانتی متر 8.5 x 2 x 8.5

جنس قاب

پلاستیک باکیفیت

سایر توضیحات

بصورت چسب دوطرفه برای نصب قابل استفاده در تمام سطوح به سادگی کاغذ روی برچسب را برداشته و نصب می شود

طرح

دیواری

جنس

پلاستیک با کیفیت

معرفی آویز چسبی city En

آویز City محصولی زیبا و کارامد از کلکسیون آویزهای برند ونکو می باشد. ونکو برندی آلمانی با سابقه ای طولانی در تولید انواع لوازم و اکسسوری های خانه است. آویز City از نوع آویزهای Static-loc ونکو می باشد. در این نوع آویزها از فناوری ویژه ای استفاده شده که حاصل تلاش های تیم تحقیق و توسعه این شرکت بوده و به طور اختصاصی به این شرکت تعلق دارد. برای نصب و استفاده از این آویز نیازی به چسب، ابزار آلات خاص و یا سوراخ کردن دیوار ندارید. کافی است برچسب پشت آن را جدا و آویز را در مکان دلخواه نصب کنید. آویز با استفاده از نیروهای بین مولکولی به سطح متصل می شوند. مشخصه اصلی آویزهای Static-loc قابلیت جا به جایی آسان آن هاست.

در صورت تمایل می توانید این آویز خارجی را از سطح جدا و مکان آن را تغییر دهید. این جا به جایی موجب آسیب به سطح و یا باقی گذاشتن اثر خاصی روی آن نمی شود. آویز دیواری City را می توانید روی هر سطح صاف و همواری مانند سطوح لمینت شده، کاشی، شیشه یا آینه نصب کنید. در ساخت این آویز از پلاستیک بسیار مرغوب استفاده شده و بنابراین انتخابی ایده آل برای محیط های مرطوبی چون حمام و سرویس بهداشتی می باشد. این آویز از یک صفحه دایره ای شکل به قطر ۸٫۵ سانتی متر و یک قلاب آویز شفاف تشکیل شده است. روی صفحه پشتی آویز تصویری از شهر لندن به چشم می خورد. تصویری که نما و ظاهری متفاوت به این آویز بخشیده است. به آویز City می توان نه تنها به عنوان یک آویز بلکه به عنوان یک عضو دکوراتیو نگریست. این محصول زیبا و کارامد را می توانید با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی از ژرمن کالا خریداری نمایید.

محصولات منتخب