سبد ارگانایزر پلاستیکی کلین ولکه سبز مدل Easy Box Green

ناموجود

برند:

کد کالا:
5092645060

ویژگی های محصول

  • برند آلمانی کلین ولکه
  • وزن ۲۴۰ گرم
  • جنس پلاستیک (پلی استیرول)
  • ساخت شرکت کلین ولکه
  • سایز ۱۵*۱۲*۵ سانتی متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سبد ارگانایزر پلاستیکی کلین ولکه سبز مدل Easy Box Green”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

ابعاد

15x12x5 سانتی متر

رنگ

سبز

سایر توضیحات

ارگانایزر کشویی مناسب جهت قرارگیری وسایل کوچک ساخت شرکت Kleine Wolke آلمان

وزن

240 گرم

جنس

پلاستیک (پلی استیرول)

ارگانایزر پلاستیک Easy Box Green

ارگانایزر وسیله ای ضروری و کاربردی در هر خانه ای است ارگانایزر به شما این امکان را می دهد تا وسایل خود را مرتب کرده و به فضای خود نظم دهید از ارگانایزر می توانید برای نگهداری وسایل کوچک حمام ، آشپزخانه و اتاق خواب، لوازم و وسایل آرایش، روسری، جوراب، لباس زیر، کروات و … مابقی لوازم جانبی استفاده کنید. این ارگانایزر ساخت شرکت کلین ولکه آلمان می باشد و با بهترین و جدیدترین تکنولوژی روز دنیا تولید شده است. ارگانایزر آلمانی از جنس پلاستیک با کیفیت بالا می باشد این ارگانایزر ماندگاری بالایی داشته می توانید سال ها از آن استفاده کنید. برخلاف نمونه های مشابه ارگانایزر خارجی در برابر ضربه مقاوم بوده و استحکام بالایی دارد. طراحی ساده و ظاهری زیبا و حرفه ای ارگانایزر خارجی با هر نوع کشو، رومیزی، قفسه و غیره مطابقت داشته و رنگ سبز زیبای آن جلوه ای خاص به فضای خانه شما می دهد. برای شستشو ارگانایزر فقط کافیه آن را با آب و مواد شوینده ملایم و یا با دستمال مرطوب تمیز کنید. اگانایزر آلمانی طراحی منحصر به فردی دارد در وسط آن فضایی طراحی شده است که به شما این امکان را می دهد تا کشو را به راحتی باز کنید و همچنین باعث تهویه فضای داخلی ارگانایزر می شود. ارگانایزر در عین جادار بودن ابعاد مناسبی دارد و فضای کمی را اشغال می کند همچنین وزن آن ۲۴۰ گرم است و به راحتی قابل حمل و جا به جایی می باشد.

این شرکت آلمانی فعالیت خود را از سال ۱۹۶۸ با نام تجاری کلین ولک آغاز کرده و یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید اکسسوری حمام و سرویس بهداشتی می باشد. این شرکت با ایجاد طرح های جدید و نوآوری های محصولات با ترکیب های رنگی فضاهای زندگی متفاوتی ایجاد کرده که فراتر از نیاز حمام و سرویس بهداشتی است. این برند از سال ۲۰۱۰ عضو بین المللی پی او اس اس اچ ال بوده و اکنون در ۹ بخش تجاری فعالیت می کند. پی او اس اس اچ ال از ۱۷۰ شرکت تشکیل شده است. و بیش از ۱۲۰۰۰ کارمند در سراسر جهان دارد.

محصولات منتخب