استند و قاب عکس استیل دیواری سفید برند ایکیا

ناموجود

برند:

کد کالا:
20446236

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت ایکیا
  • برند سوئدی
  • جنس استیل دارای روکش
  • ابعاد ۱۲*۶۰ سانتی‌متر
  • بیشترین وزن قابل تحمل ۵ کیلوگرم
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “استند و قاب عکس استیل دیواری سفید برند ایکیا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 900 گرم
ابعاد 60 × 12 سانتیمتر
مدل

20446236

وزن

900 گرم

ابعاد

60×12 سانتی متر

سایر توضیحات

– جهت قراردادن عکس و سایر لوازم کوچک و تزئینی بر روی آن, – یک گزینه خوب برای هدیه به کسانی که دوستشان دارید

معرفی استند عکس دیواری سفید ایکیا IKEA

آویزان کردن قاب عکس بر روی دیوار یکی از روش های ساده و موثر برای جان بخشیدن به دیوارهای خانه و یا زنده نگه داشتن خاطرات خوش خانوادگی است. حتما هر کدام از ما چند عکس از اعضای خانواده، سفرهای مختلف و یا عکس هایی از طبیعت داریم که می خواهیم همواره در معرض دیدمان باشد. برخی ممکن است نقاشی و آثار هنری را ترجیح بدهند. یکی از ترندهای جدید استفاده از عکس ها برای تزیین منزل، به کار بردن استندهای عکس است. استند عکس دیواری در واقع مانند یک شلف و قفسه دیواری برای عکس عمل می کند. استند عکس دیواری MALMBÄCK محصول برند سوئدی ایکیا یکی از خوش ساخت ترین استندهای بازار است. ایکیا همواره به تولید محصولاتی با طراحی مدرن و منطبق با نیازهای روز شهرت داشته است.

استند عکس دیواری ایکیا از استیل دارای روکش ساخته شده و دارای ۶۰ سانتی متر طول و ۱۲ سانتی متر پهناست. این استند دارای لبه ای می باشد که از سر خوردن و افتادن وسایل جلوگیری می کند. توصیه می شود برای قرار دادن قاب عکس بر روی این استند، از قاب هایی با ارتفاع کمتر از ۴۵ سانتی متر استفاده نمایید. البته استفاده از این استندها محدود به قاب عکس نشده و می توانید از آن ها برای قرار دادن گلدان نیز استفاده کنید. با نصب چند عدد از این استندهای خارجی می توانید دیواری پر از گل و گیاه داشته باشد. به یاد داشته باشید، بیشترین وزنی که این استند دیواری خارجی تحمل می کند، ۵ کیلوگرم می باشد. رنگ خنثی و طراحی کلاسیک این استندها با هر چیدمانی قابل هماهنگی است و از این نظر محدودیتی متوجه مصرف کننده نخواهد بود.

محصولات منتخب