بسته 4 عددی برچسب شیشه و کاشی طرح گل رنگی برند کلین ولکه

190,000 تومان

برند:

کد کالا:
5350463969

ویژگی های محصول

  • برند کلین ولکه آلمانی
  • جنس پلاستیک
  • بسته 4عددی
  • رنگبندی: بنفش و نارنجی
  • دارای بادکش برای اتصال به سطح
  • ابعاد 11.10/5 سانتی‌متری
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بسته 4 عددی برچسب شیشه و کاشی طرح گل رنگی برند کلین ولکه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

viola

ابعاد

11×10.5×0.8 سانتیمتر

رنگ

بنفش, نارنجی

سایر مشخصات

بسته 4تایی مناسب برای هر سطح صاف سیستم مکش مولکولی قابل جدا شدن به آسانی قابل استفاده مجدد ساخت کلین ولکه آلمان

وزن

۱۴۱ گرم

جنس

پلاستیک باکیفیت (PVC)

معرفی استیکر گل بنفش viola

استیکر گل Viola محصولی زیبا و باکیفیت از مجموعه استیکرهای شرکت آلمانی کلین ولکه می باشد. کلین ولکه برندی صاحب نام در صنعت لوازم خانگی است که بیش از نیم قرن پیش در کشور آلمان فعالیتش را شروع کرد. کیفیت محصولات کلین ولکه همچون سایر کالاهای آلمانی از شهرت بسیاری برخوردار است. استیکر خارجی viola با استفاده از فنجان های مکشی که در پشت آن قرار دارد به سطح متصل شده و در مکان خود تثبیت می شود. این استیکر دارای طرحی از گل به رنگ بنفش است. رنگی زیبا و چشم نواز که می تواند به زیباتر شدن محیط کمک کند. بسته استیکر خارجی viola در بسته های ۴ تایی عرضه می شود و در کنار هم قرار گرفتن آن ها می تواند بر زیبایی و جلوه شان بیفزاید.

این استیکرها علاوه بر آن که می توانند به عنوان یکی ابزار تزیینی و دکوراتیو استفاده شود، می تواند یک محیط ضد لغزش نیز ایجاد کند. اگر این استیکرها را در کف حمام یا وان نصب کنید، از لغزندگی سطح می کاهد. در این صورت ایمنی محیط حمام برای استفاده کودکان یا افراد سالمند افزایش می یابد. هر کدام از استیکرهای viola دارای قطر ۱۱ سانتی متری بوده و از PVC درجه یک و باکیفیت ساخته شده اند. ماده ای مقاوم و مستحکم که ماندگاری خوبی در محیط های مرطوب مانند حمام دارد. استیکرهای آلمانی viola را می توان روی هر سطح صافی از جمله شیشه، آینه، کاشی یا سرامیک نصب کرد. می توانید به دلخواه و بنا بر نیازتان مکان آن ها را نیز تغییر دهید. نگران نباشید، جدا کردن این نوع استیکرها برخلاف استیکرهای چسبی، اثری روی سطح باقی نمی گذارد.

محصولات منتخب