اسلایسر استیل پیتزا برند متالتکس مدل Keskin

ناموجود

برند:

کد کالا:
233231

ویژگی های محصول

  • برند متالتکس سوئیس
  • جنس محصول استیل
  • وزن ۱۱۰ گرم
  • ابعاد ۲۸٫۵ × ۱٫۵ × ۵ سانتی‌متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسلایسر استیل پیتزا برند متالتکس مدل Keskin”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 500 گرم
مدل

Keskin

وزن

70 گرم

جنس

استیل ضدزنگ

معرفی اسلایسر پیتزا متالتکس مدل Keskin

اسلایسر پیتزا Keskin، ابزار برتر آشپزخانه برای سرو دسرهای مورد علاقه شماست. این پیتزا بر واقعاً از بقیه متمایز است. از اسلایسر پیتزا Keskin برای برش و سرو انواع غذا برای میهمانان استفاده کنید، دیگر نیازی به چاقو نیست.

اسلایسر پیتزا از استیل ضد زنگ تهیه شده است و با لبه ای دندانه دار و گسترده ای طراحی شده است که آن را برای برش و سرو دسر ایده آل می کند. با خیال راحت، سریع و به راحتی پیتزا، کیک، پای، لازانیا، ساندویچ های کوچک یا خمیر شیرینی مورد علاقه خود را برش دهید. طراحی حرفه ای و منحصر به فرد اسلایسر پیتزا Keskin تضمین می کند که خم و شکسته نخواهد شد. اسلایسر پیتزا برای پیتزا و کیک نیز عالی است! اسلایسر پیتزا را می توان در ماشین ظرفشویی بشویید و یا با دست و مواد شویند آن را تمیز کنید.

پیتزا بر آلمانی Keskin ساخت شرکت متالتکس است که یکی از شرکت های برتر و معتبر در زمینه ابزارآلات آشپزخانه است. اسلایسر پیتزا مناسب برای آشپزهای حرفه ای و مبتدی. با پیتزا بر خارجی در وقت و زمان آشپزی خود صرفه جویی کنید و از آشپزی لذت ببرید. با توجه به کیفیت اسلایسر پیتزا، می توان از آن در رستوران ها، فروشگاه های مواد غذایی، سالن های پذیرایی، و غیره نیز استفاده کرد. همچنین دارای فضای سوراخ در انتها برای آویزان کردن است.

محصولات منتخب