فرچه دستشویی پلاستیکی قرمز مدل Element Red فانتزی

397,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
453856

ویژگی های محصول

برند: کلین ولکه آلمان

  • جنس: پلاستیکی
  • ارتفاع: 36 سانتی‌متری
  • مناسب برای نظافت توالت فرنگی و ایرانی
  • رنگ: قرمز شفاف
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرچه دستشویی پلاستیکی قرمز مدل Element Red فانتزی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Element Red

ابعاد

36x14x14 سانتی متر

رنگ

قرمز

سایر توضیحات

مناسب برای تمیز کردن دستشویی دارای دسته دارای پایه ساخت شرکت کلین ولکه برند آلمانی

وزن

275 گرم

جنس

پلاستیک

معرفی برس توالت شوی Element Red

فرچه دستشویی آلمانی تولید شرکت کلین ولکه آلمان یکی از شرکت های معتبر اروپایی می باشد جنس فرچه توالت از پلاستیک با کیفیت بالا ساخته شده است و برخلاف فرچه دستشویی های فلزی زنگ نمی زند و در مقابل لکه نیز مقاوم می باشد. سر برس توالت آلمانی از الیاف نرم، انعطاف پذیر، محکم و متراکم ساخته شده و می تواند به صورت عمیق تمام قسمت های سرویس بهداشتی حتی فضاهای دور از دسترس را تمیز کند.

انعطاف پذیری سر برس توالت شوی مانع از آسیب به سطح سرویس بهداشتی شما می شود. جنس دسته فرچه توالت آلمانی استیل می باشد و به صورت ارگونومیک و مناسب با فرم دست طراحی شده تا دستان شما هنگام کار خسته نشود.

فرچه توالت آلمانی به دلیل اندازه مناسبی که دارد بهترین انتخاب برای سرویس بهداشتی های کوچک است و فضای کمی را اشتغال می کند. رنگ و طراحی زیبای فرچه توالت با هر دکوراسیونی مطابقت دارد و مناسب برای استفاده در خوابگاه، هتل ها، رستوران ها و… است.برس دستشویی وزن کمی داشته و همین امر باعث می شود تا هنگام کار به راحتی فرچه توالت را جا به جا کنید. شستشوی برس توالت شوی آسان بوده به راحتی با آب و مواد شوینده ملایم تمیز می شود. برای تمیز ماندن سطح سرویس بهداشتی حتما پس از هر بار استفاده فرچه توالت شوی را در نگهدارنده برس قرار دهید.

محصولات منتخب