برچسب کاشی طرح مربع مشکی برند ونکو

80,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
18650100

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت ونکو
  • برند آلمانی
  • جنس پلاستیک
  • بسته 6 عددی
  • طرح سه بعدی مربع مشکی
  • مناسب کف و دیواری آشپزخانه و حمام
  • ابعاد 10*10 سانتی‌متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “برچسب کاشی طرح مربع مشکی برند ونکو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

طرح مربع مشکی

ابعاد

15×15 سانتی متر

بر چسب کاشی مربع مشکی

برچسب کاشی Quadro محصول برند آلمانی ونکو می باشد. ونکو از صاحب نامان صنعت لوازم بهداشتی در اروپاست که سال ها سابقه در زمینه تولید و طراحی اکسسوری های حمام و سرویس بهداشتی دارد. کیفیت و طراحی مناسب محصولات ونکو همواره زبانزد مصرف کنندگان کشورهای مختلف بوده است. بسته برچسب کاشی Quadro حاوی 6 عدد برچسب کاشی است. این برچسب ها از پلاستیک باکیفیت ساخته شده و به سهولت بر روی سطوح صاف و همواری چون کاشی نصب می شوند. این برچسب ها را می توانید در صورت نیاز جا به جا و مکان آن ها را تغییر دهید. این جا به جایی باعث ایجاد لک روی سطح و یا آسیب به آن نمی شود. هر کدام از این برچسب های کاشی خارجی دارای ابعاد 10 در 10 سانتی متر بوده و برای کاشی های استاندارد قابل استفاده می باشند.

این برچسب کاشی خارجی دارای طرحی از دو مربع نقره و مشکی است. این مربع ها به گونه ای روی هم قرار گرفته اند که باعث ایجاد یک تصویر سه بعدی می شوند. این برچسب کاشی سه بعدی زیبا را می توان بر روی کاشی های قدیمی حمام یا سرویس بهداشتی خود چسبانده و نمایی تازه به این محیط ها ببخشید. برچسب کاشی خارجی Quadro بسیار بادوام و قابل شستشو می باشد و به دلیل نوع مواد به کار رفته در ساختش، مشکلی برای سلامت افراد ایجاد نمی کند. این برچسب های ضدآب انتخابی مناسب برای زیبا و مدرن ساختن دیوارهای حمام، سرویس بهداشتی و یا آشپزخانه است. با استفاده از برچسب های کاشی ونکو به ارازن ترین و آسان ترین روش نسبت به نوسازی کاشی های خود اقدام کنید. بسته برچسب Quadro را می توانید با هزینه ای پایین و با ضمانت اصالت و کیفیت از ژرمن کالا خریداری نمایید.

محصولات منتخب