بشقاب مربعی سرامیکی برند ترکیه ای

ناموجود

برند:

کد کالا:
95336432332

ویژگی های محصول

  • برند ترکیه ای
  • جنس سرامیکی
  • قابل استقاده به عنوان بشقاب و پیش دستی
  • قابل شستشو در ماشین ظرفشویی
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بشقاب مربعی سرامیکی برند ترکیه ای”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

ابعاد 18 × 18 سانتیمتر
جنس

سرامیک

ابعاد

18×18 سانتی متر

سایر مشخصات

– قابل استقاده به عنوان بشقاب و پیش دستی
– قابل شستشو در ماشین ظرفشویی

معرفی بشقاب مربعی سرامیکی

در چیدمان میزها، بی‌شک بشقاب‌ها از مهم‌ترین‌ها هستند. بشقاب‌ها می‌توانند شما را به اشتها بیاورند و یا برعکس از غذا خوردن منصرف‌تان کنند. در طراحی بشقاب‌های جدید، فرم‌های مربعی، بسیار دیده می‌شود. این بشقاب‌ها زیبا و متفاوتند و در عین حال، غذاها را هم جذاب‌تر می‌کنند.

بشقاب سرامیکی مربعی ژرمن کالا نیز از بهترین و جذاب‌ترین نمونه‌هاست. این بشقاب می‌تواند یک ایده عالی برای پذیرایی شیک در وعده صبحانه، ناهار و شام باشد. بشقابی که به خاطر طراحی منحصر به فردش، غذاها، سبزیجات و دسرها را بهتر را دسته بندی می‌کند و چون شیب ندارد، نمی‌گذارد چند غذای کنار هم، با هم مخلوط شوند و ترکیب بدی را بسازند.

بشقاب مربعی، لبه‌های استانداردی هم دارد. در نتیجه اگر غذای شما پلو با خورشت باشد، برنج باشد و یا سالاد و کمی سرکه بالزامیک، جایش در بشقاب‌تان امن است و هیچ کدام از غذاها از آن بیرون نمی‌ریزد.
از سوی دیگر، بشقاب مربعی از جنس سرامیک است. یکی از بهترین متریال‌های دنیا که نسبت به غذای داغ واکنش نشان نمی‌دهد. در نتیجه استفاده از بشقاب سرامیکی، امنیت غذا و سطح سلامتی‌تان را هم تضمین می‌کند.
در واقع این بشقاب‌ها از بیمار شدن شما جلوگیری خواهند کرد و بهترین طعم غذا را هم برایتان به ارمغان خواهند آورد. بشقاب مربعی یک پیشنهاد عالی برای نو عروسان نیز هست. چرا که این بشقاب‌ها جای کمی می‌گیرند و به راحتی با یک گوشه از کابینت ست می‌شوند. در نتیجه می‌توانید ظرف‌هایی شیک و زیبا را بدون آنکه جای زیادی اشغال کنند، به خانه نو ببرید.

با خرید بشقاب سرامیکی از ژرمن کالا، می‌توانید با خیالی آسوده، بهترین کالاهای اروپایی را با بهترین قیمت، داشته باشید. وسایلی که مستقیما از کشورهای مبدا وارد ایران شده و با گارانتی اصالت و کیفیت، به دست شما می‌رسند. با خرید بشقاب سرامیکی مربعی زیبایی، راحتی و شیک بودن را تجربه کنید و از آن لذت ببرید. برای خرید این بشقاب در تعداد مورد نظر، هم اکنون، روی کلید خرید آنلاین کلیک کنید.

محصولات منتخب