جا مایع فلزی استیل مدل Ovada برند ونکو به رنگ مشکی

380,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
18156100

ویژگی های محصول

  • برند: ونکو آلمان
  • جنس: فلزی با استیل ضد زنگ
  • ارتفاع: 21 سانتی‌متری
  • گنجایش و ظرفیت: 225 میلی‌لیتر
  • وزن: 259 گرم
  • رنگ: مشکی براق
  • مناسب برای دستشویی و روی سینک ظرفشویی
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا
(1 customer review)

برچسب ها

1 review for جا مایع فلزی استیل مدل Ovada برند ونکو به رنگ مشکی

  1. علی فری

    خوب و مقاوم و کاربردی

    • webadmin-site (خریدار محصول)

      ممنون از نظرتون دوست عزیز .

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Ovada

ابعاد

8x5x21 سانتیمتر

رنگ

مشکی

سایر توضیحات

کیفیت بالا و بسیار سنگین دارای دهانه‌ی بزرگ به منظور پر کردن آسان دوباره‌ی مخزن قابلیت هماهنگی با سایر محصولات این مدل

وزن

۲۵۹ گرم

جنس

استیل ضدخش

معرفی جا مایع دستشویی و ظرفشویی Ovada

بر کسی پوشیده نیست که توجه به سلامت و بهداشت از اهمیت بالایی برخوردار است. با استفاده از وسایل بهداشتی مناسب می‌توانید ضمن رعایت نکات بهداشتی، زیبایی سرویس‌های بهداشتی خود را نیز تضمین کنید. جا مایع ونکو مدل ovada مخزنی بسیار زیبا برای مایع دستشویی است. این پمپ مایع دستشویی بدنه ای از استیل ضد زنگ دارد. ماده ای بسیار مقاوم که همانند سرامیک از ظاهری شیک و زیبا برخوردار است و برخلاف آن نسبت به ضربه و افتادن آسیب پذیر نیست.

جامایع استیل ovada یک اکسسوری متفاوت و زیبا با طول عمر و ماندگاری بالاست. با توجه به استفاده از استیل ضدزنگ در ساخت آن، با محیط مرطوب سرویس بهداشتی سازگار است و مشکلاتی نظیر زنگ زدن و خوردگی در آن رخ نمی دهد. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این جامایع دستشویی خارجی قطر کم آن است. از آن جا که این جامایعی از نوع اکسسوری های غیرنصبی است و باید در کنار روشویی قرار گیرد، فضایی که اشغال می کند از اهمیت زیادی برخوردار است. قطر ۵ سانتی متری این جامایع آلمانی باعث شده بتوان از آن حتی در سرویس های بهداشتی کوچک نیز استفاده نمود.

ونکو به جبران قطر کم و برای حفظ گنجایش مناسب، ارتفاعی ۲۱ سانتی متری برای این جامایعی در نظر گرفته است. در نهایت حجم کافی برای نگهداری از مواد شوینده در مخزن این جامایعی فراهم شده و نیاز به پر کردن مکرر آن نخواهید داشت. وزن این جا مایع خارجی چیزی در حدود ۲۵۹ گرم است و به همین دلیل حتی در شرایط پر بودن هم زیاد سنگین نخواهد بود. از این جا مایع آلمانی می‌توان به‌ جز محیط دستشویی در دیگر مکان‌ها نیز استفاده کرد. در آشپزخانه برای جای مایع ظرف‌شویی و در حمام برای جای شامپو نیز کاربردی و زیبا خواهد بود.

محصولات منتخب