جا مایع پلاستیکی مدل Rainbow Petrol برند ونکو به رنگ آبی

253,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
19870100

ویژگی های محصول

  • برند: ونکو آلمان
  • جنس: پلاستیک
  • ارتفاع: 16 سانتی‌متری
  • وزن: 222 گرم
  • گنجایش و ظرفیت: 300 میلی‌لیتر
  • رنگ: آبی
  • مناسب برای دستشویی و روی سینک ظرفشویی
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا مایع پلاستیکی مدل Rainbow Petrol برند ونکو به رنگ آبی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Rainbow Petrol

ابعاد

16x8x7 سانتیمتر

رنگ

فیروزه ای

سایر توضیحات

دارای دهانه‌ی بزرگ به منظور پر کردن آسان دوباره‌ی مخزن قابلیت هماهنگی با سایر محصولات این مدل پمپ استیل ضد‌زنگ، پلی اتیلن نازل استیل ضد‌زنگ

گنجایش

300 میلی لیتر

وزن

۲۲۲ گرم

جنس

پلاستیک (پلی استیرن)

معرفی جا مایعی آلمانی Rainbow Petrol مناسب دستشویی و ظرفشویی

ست‌های سرویس بهداشتی علاوه بر کاربردی که دارند، طرح و رنگ های آنها در زیباتر نشان دادن سرویس بهداشتی شما تاثیر زیادی دارند. جا مایع دستشویی یکی از اقلام ست سرویس بهداشتی می باشد که در مدل‌ و طرح های متنوع ای به بازار عرضه می‌شوند. اما اگر به دنبال کیفیت هستید ما به شما جا مایعی Rainbow Petrol را پیشنهاد می کنیم.

این پمپ مایع دستشویی تولید شرکت ونکو و از جنس پلاستیک با کیفیت بالا می باشد. شرکت ونکو یکی از معروف‌ترین شرکت های آلمانی است که تمامی لوازم بهداشتی و لوازم آشپزخانه خود را از مواد اولیه مرغوب و تکنولوژی روز دنیا تولید و به بازار عرضه می‌کند. وزن و اندازه مناسب جا مایعی خارجی باعث می شود فضای کمی را اشغال کرده و همچنین جا به جایی را برای شما آسان می کند. پمپ مایع دستشویی آلمانی به صورت فشاری است و با کمترین فشار دست مایع دستشویی از آن خارج می‌شود.

این جا مایعی استحکام و ماندگاری بالایی دارد و برخلاف جا مایعی های مشابه سری آن با گذشت زمان خراب نمی شود. رنگ فیروزه ای و طراحی منحصر به فرد پمپ مایع دستشویی با هر دکوراسیونی مطابقت داشته و فضای سرویس بهداشتی شما را زیباتر می کند. شستشوی پمپ مایع دستشویی آلمانی آسان می باشد و به راحتی با آب و مواد شوینده ملایم تمیز می شود.

از این پمپ مایع خارجی می توانید برای لوسیون، شامپو، ضد عفونی کننده دست، صابون مایع، مایع ظرفشویی و… هم استفاده کنید. دهانه جا مایع آلمانی به گونه ای طراحی شده است که در صورت لزوم می توانید آن را به راحتی پر کنید.

محصولات منتخب