جا مسواکی پلاستیکی قهوه ای مدل Havana برند ونکو آلمان

ناموجود

برند:

کد کالا:
21289100

ویژگی های محصول

  • برند: ونکو آلمان
  • جنس: پلاستیکی
  • ابعاد: 10.5*7 سانتی‌متری
  • وزن: 275 گرم
  • رنگ: قهوه ای
  • ارگانایزر شیک برای مسواک و خمیر دندان
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا مسواکی پلاستیکی قهوه ای مدل Havana برند ونکو آلمان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

جا مسواکی Havana

ابعاد

7×10.5 سانتیمتر

رنگ

قهوه ای

سایر توضیحات

طراحی هوشمندانه ، مقاومت بالا مناسب برای سرویس بهداشتی مناسب برای مسواک به همراه خمیردندان

وزن

275 گرم

جنس

پلاستیک

معرفی جا مسواکی خارجی Havana

جامسواکی Havana محصول برند آلمانی ونکو می باشد. کیفیت یک جامسواکی بسیار وابسته به موادی است که برای ساخت آن به کار گرفته شده است. جامسواکی Havana از بهترین پلی رزین موجود تولید شده است. این ماده مقاومت خوبی در برابر ضربه دارد. این جامسواکی پلاستیکی به خوبی می تواند وزن مسواک ها و خمیردندان را تحمل کرده و آن ها را ایستاده نگه دارد. یک جامسواکی ایده آل باید فضای کافی برای نگهداری تمام مسواک ها و نیز خمیردندان شما را داشته باشد.

جامسواکی پلاستیکی Havana با قطر ۷ سانتی متریش می تواند گنجایش کافی برای لوازم بهداشتی دهان و دندان شما را فراهم کند. این جامسواکی خارجی در عین جادار بودن، آنقدر بزرگ نیست که به سختی در مکانی جای گیرد. این جامسواکی را می توانید به سهولت در کنار روشویی یا بر روی قفسه سرویس بهداشتی خود قرار دهید. انتخاب مکان این اکسسوری به شما بستگی دارد و برخلاف اکسسوری های نصبی نیازی به تثبیت آن در یک مکان مشخص ندارید. به همین دلیل جابه جایی، تعویض یا حتی شستشوی این جامسواکی بسیار راحت تر از اکسسوری های نصبی انجام می شود.

سطح صاف و بدون ناهمواری این جامسواکی خارجی نیز به تمیز شدن آسان آن کمک کرده است. سطح این جامسواکی جایی برای انباشت آلودگی ها و جرم ها ندارد. جامسواکی علاوه بر پاکیزه نگه داشتن مسواک ها باید با سایر وسایل و اکسسوری های سرویس بهداشتی نیز مطابقت داشته باشد. رنگ قهوه ای جامسواکی Havana به سهولت با طیف وسیعی از رنگ ها و طرح ها قابل هماهنگی و تطابق است. از این رو می توانید از این اکسسوری زیبا و کارامد در هر سرویس بهداشتی، استفاده نمایید.

محصولات منتخب