جا مسواکی پلاستیکی مدل Toronto Grey طرح لیوانی برند اشپیرلا

ناموجود

برند:

کد کالا:
1006778

ویژگی های محصول

  • برند: اشپیرلا سوئیس
  • جنس: پلاستیک پلی استایرن
  • ابعاد: 8.5*8.5*9.5 سانتی‌متری لیوانی
  • وزن: 95 گرم
  • رنگ: دودی
  • ارگانایزر شیک برای مسواک و خمیر دندان
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا مسواکی پلاستیکی مدل Toronto Grey طرح لیوانی برند اشپیرلا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

جا مسواکی Toronto Grey

ابعاد

8.5×8.5×9.5 سانتی متر

رنگ

شیشه ای دودی

سایر توضیحات

مناسب برای سرویس بهداشتی مناسب برای مسواک به همراه خمیردندان

وزن

95 گرم

معرفی جا مسواکی Toronto Grey

جامسواکی یکی از اکسسوری های اصلی سرویس بهداشتی است. بدون وجود این اکسسوری مرتب و تمیز نگه داشتن مسواک ها دشوار به نظر می رسد. مسواک ها درون جامسواکی ایستاده مانده و سریع تر خشک می شود. بنابراین رشد و نمو باکتری ها و سایر عوامل بیماری زا دشوارتر می شود. جامسواکی Toronto یکی از جامسواکی های زیبا و بادوام بازار است. این جامسواکی محصول برند سوییسی اشپیرلا می باشد. اشپیرلا بیش از ۶ دهه سابقه در تولید انواع اکسسوری های حمام و سرویس بهداشتی دارد و از اولین های این صنعت در کشور سوییس به شمار می رود.

جامسواکی Toronto از پلاستیک پلی استایرن بسیار باکیفیت ساخته شده است. بدنه این جامسواکی پلاستیکی خارجی مقاومت زیادی در برابر ضربات احتمالی داشته و به راحتی نمی شکند. اگر فرزند خردسالی در خانه دارید استفاده از چنین جامسواکی برای شما ایده آل است. تطابق و هماهنگی بین اکسسوری های مختلف سرویس بهداشتی و نیز هماهنگی با طرح و رنگ کاشی های این محیط اهمیت زیادی در ظاهر این فضا دارد. رنگ دودی جامسواکی خارجی Toronto رنگی خنثی محسوب می شود و با هر رنگی قابل ست کردن می باشد.

شما به سهولت می توانید این اکسسوری زیبا را در هر محیطی استفاده کنید. بنابراین با جا به جایی و نقل مکان به محیط جدید همچنان می توانید از جامسواکی زیبای Toronto استفاده کنید. قطر این جامسواکی در بزرگترین سطح مقطع ۸٫۵ و ارتفاع آن ۹٫۵ سانتی متر می باشد. ابعادی که ظرفیت لازم برای نگهداری از مسواک های اعضای خانواده، خمیردندان یا سایر اقلام کوچک بهداشتی شما را فراهم می کند. از جامسواکی Toronto نه تنها در منازل بلکه در هتل ها و اقامتگاه ها نیز می توان استفاده نمود.

محصولات منتخب