جا مسواکی پلاستیکی خاکستری مدل Fossil برند ونکو آلمان

264,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
21724100

ویژگی های محصول

  • برند: ونکو آلمان
  • جنس: پلاستیک پلی رزین
  • ابعاد: 5.6*7.7*12 سانتی‌متری
  • وزن: 308 گرم
  • رنگ: خاکستری طرح فسیل
  • ارگانایزر شیک برای مسواک و خمیر دندان
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا مسواکی پلاستیکی خاکستری مدل Fossil برند ونکو آلمان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

جا مسواکی Fossil

ابعاد

سانتی متر 5.6 x 7.7 x 12

جنس

پلی رزین با سطح ساختار یافته

رنگ

خاکستری

سایر توضیحات

مناسب برای سرویس بهداشتی مناسب برای مسواک به همراه خمیردندان

وزن

۲۸۶ گرم

معرفی جا مسواکی خارجی Fossil

جامسواکی Fossil محصول برند آلمانی ونکو می باشد. این جامسواکی از پلی رزین مرغوب و درجه یک ساخته شده است. ماده ای که باعث پایداری بیشتر این جامسواکی در برابر ضربات احتمالی شده است. جامسواکی پلاستیکی Fossil برخلاف همتایان سرامیکی یا شیشه ای خود به راحتی نمی شکند. این جامسواکی دارای شکل مکعب مستطیلی است.

سطح مقطع آن ۵٫۶ در ۷٫۷ سانتی متر و ارتفاع آن ۱۲ سانتی متر می باشد. سطح مقطع مناسب این جامسواکی خارجی باعث شده بتوان آن را به راحتی در کنار روشویی یا روی قفسه ها و نگهدارنده ها جای دارد. این سطح، گنجایش کافی برای نگهداری از مسواک ها و خمیردندان را برای شما فراهم می کند. جامسواکی Fossil وزن این وسایل را به خوبی تحمل کرده و آن ها را ایستاده نگه می دارد. ایستاده ماندن مسواک ها باعث خشک شدن سریع تر آن ها، ایجاد نظم و نیز ممانعت از آلودگی مسواک ها می شود.

علت نام گذاری Fossil روی این اکسسوری نمای ظاهری آن است. روی سطح بیرونی این جامسواکی تصویری از فسیل نقش بسته است. تصویری زیبا که بر جذابیت این جامسواکی خارجی افزوده است. رنگ خاکستری این اکسسوری زیبا را می توان با طیف وسیعی از اکسسوری ها و وسایل ست کرد و از این نظر محدودیت خاصی متوجه شما نخواهد بود. این رنگبندی و طراحی به طور ویژه با سرویس های بهداشتی مدرن و امروزی تطابق خوبی دارد. جامسواکی Fossil ونکو از نوع جامسواکی های غیرنصبی است و مناسب افرادی است که تمایلی به سوراخ کردن دیوار برای نصب و استفاده از اکسسوری های سرویس بهداشتی ندارند. مکان و محل استفاده از این جامسواکی را می توانید بنا بر نظر و تمایل خود به راحتی تغییر دهید.

محصولات منتخب