درپوش و آشغالگیر پلاستیکی سینک مدل Sieb برند ونکو

60,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
746

ویژگی های محصول

  • برند آلمانی
  • ساخت شرکت ونکو
  • جنس پلاستیک
  • ابعاد 18*15 سانتی‌متر
  • رنگ سفید
  • وزن 100 گرم
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “درپوش و آشغالگیر پلاستیکی سینک مدل Sieb برند ونکو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 200 گرم
مدل

درپوش سینک ونکو مدل Sieb

جنس

پلاستیک

وزن

100 گرم

رنگ

سفید

ابعاد

18x15x1 سانتی متر

سایر توضیحات

کاملا داخل سوراخ خروجی سینک قرار می‌گیرد و به دلیل جنسی که دارد به استیل سینک چسبیده و اجازه خروج زباله‌های ریز و تفاله‌های چای را نمی‌دهد

قابلیت شستشو

دارد

معرفی درپوش سینک ونکو مدلSieb

حتما برای شما هم پیش آمده که هنگام شستشوی ظروف یا مواد غذایی خود شاهد جمع شدن آب درون سینک ظرفشویی تان باشید. این اتفاق عمدتا به دلیل مسدود شدن مسیر عبور آب رخ می دهد. هنگامی سرعت خروج آب از سرعت ورود آب به درون سینک بیشتر باشد آب درون سینک جمع می شود و استفاده از آن با مشکلاتی مواجه می شود. یکی از دلایل مسدود شده مسیر راه آب، ورود مواد دور ریز یا باقی مانده غذا در هنگام شستشوی ظروف یا مواد غذایی به درون مسیر تخلیه آب است. اجتماع این مواد به مرور زمان در کنار هم عبور آب را با اختلال مواجه می سازد. برای حل این مشکل باید از درپوش ها یا اصطلاحا آشغالگیر سینک استفاده نمود. درپوش سینک Sieb از درپوش های باکیفیت و کارامد بازار است.

این درپوش محصول برند خوشنام و پرآوازه ونکوی آلمان می باشد. در پوش سینک ونکو به دلیل جنس و نوع طراحی مناسبش به کف فلزی سینک چسبیده و به راحتی جا به جا نمی شود. جا به جا شدن و حرکت درپوش ها به ویژه هنگام عبور جریان آب یکی از مشکلات اصلی استفاده از درپوش های بی کیفیت است. درپوش سینک ونکو با عبور آب در مکان خوب ثابت می ماند و با وجود این درپوش سینک آلمانی دیگر نگران ورود مواد ریز به درون سیستم لوله کشی منزلتان نخواهید بود. آشغالگیر سینک ونکو از پلاستیک بسیار باکیفیت ساخته شده و در برابر مواد شوینده مختلف و نیز تغییرات دمایی پایداری مناسبی دارد. روی سطح این آشغال گیر سینک روزنه هایی وجود دارد که اجازه عبور آب را داده و موجب جمع شدن آب نمی شود. این روزنه ها اندازه مناسبی داشته و مانع از عبور مواد دور ریز و باقی مانده غذاها می شوند.

محصولات منتخب