در پوش راه آب شیک طرح گنجشک از برند ونکو

98,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
20758100

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت ونکو آلمان
  • جنس: پلاستیک و برنج
  • وزن: 40 گرم
  • قطر: 4 سانتیمتر
  • ارتفاع: 6 سانتیمتر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “در پوش راه آب شیک طرح گنجشک از برند ونکو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 200 گرم
مدل

Birds

ابعاد

سانتی متر 4 x 4 x 6.5

جنس

برنجی و پلاستیک باکیفیت بالا

رنگ

طرح پرنده

معرفی در پوش راه آب Birds

درپوش راه آب Birds محصولی کارامد برای باز و یا بستن مسیر راه آب است. این درپوش ساخت کشور آلمان و برند ونکو می باشد. ونکو برای ساخت این محصول باکیفیت از ترکیب فلز برنج و پلاستیک بسیار مرغوب استفاده کرده است. این درپوش آلمانی دارای مقاومت بسیار خوبی در برابر گرما، مواد شوینده و روغن ها بوده و وجود این عوامل باعث اختلال در عملکرد آن نمی شود. این درپوش راه آب می تواند در بازه دمایی 40- تا 120 درجه سانتی گراد بدون مشکل مورد استفاده قرار گیرد که همین امر نشان دهنده استحکام و کیفیت ساخت این درپوش است. اما کیفیت تنها وجه تمایز درپوش های راه آب ونکو با سایر محصولات بازار نیست. ظاهر متفاوت این درپوش ها نیز باعث جذابیت بصری آن ها شده است.

درپوش راه آب Birds با تصویری زیبا از گل و پرنده تزیین شده است. این نمای ظاهر بسیار متفاوت با ظاهر معمولی و تکراری سایر درپوش های راه آب است. این درپوش راه آب آلمانی دارای قطر استاندارد 4 سانتی متر می باشد و بر روی اکثر سینک ها، روشویی و یا وان های حمام قابل استفاده می باشد. مسیر راه آب تنها با کمی فشار بر روی این درپوش راه آب، باز یا بسته می شود. این درپوش راه آب می تواند بدون هر گونه نشتی یا هدر رفتی آب را درون محفظه مورد نظر شما به مدت طولانی حفظ کند. با توجه به کیفیت بالای مواد به کار رفته در ساخت این درپوش و عدم واکنش آن با آب و مواد موجود در آن، می توان بدون نگرانی از این اکسسوری در حمام یا آشپزخانه استفاده نمود. این درپوش را می توان به سهولت نصب کرد و به سادگی مورد استفاده قرار داد. با وجود این درپوش راه آب زیبا و باکیفیت دیگر نیازی به استفاده از درپوش های ساده و قدیمی خود نخواهید داشت.

محصولات منتخب