رانر رومیزی آبی 35*130 سانتی‌متری مدل UTBYTT برند ایکیا

ناموجود

برند:

کد کالا:
80463591

ویژگی های محصول

  • برند ایکیا سوئد
  • ابعاد 130×35  سانتیمتر
  • جنس: ۸۰ درصد کتان، ۲۰ درصد پلی استر
  • وزن 200 گرم
  • شستشو با ماشین حداکثر دمای ۴۰ درجه سانتیگراد
  • اتو، حداکثر دمای ۱۵۰ درجه سانتیگراد
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رانر رومیزی آبی 35*130 سانتی‌متری مدل UTBYTT برند ایکیا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

UTBYTT

جنس

80% کتان و 20% پلی استر

ابعاد

35 × 130 سانتی متر

سایر توضیحات

– برای تمیز کردن از خشکشویی استفاده نشود, – چهار نفره, – دارای قابلیت اتو کشیدن با دمای حداکثر 150 درجه, – قابلیت شستشو با ماشین لباسشویی با حداکثر دمای 40 درجه

معرفی رانر رومیزی مدل UTBYTT

رانر آبی مدل UTBYTT محصول برند نام آشنای ایکیاست. ایکیا برای تولید این رانر از ترکیب کتان و پلی استر با نسبت ۸۰ به ۲۰ استفاده کرده است. رانرهایی مانند UTBYTT که از مواد طبیعی مانند کتان ساخته می شوند تطابق خوبی با میزهای چوبی، فلزی و سرامیکی دارند. این رانر آبی رنگ دارای ابعاد ۳۵ در ۱۳۰ سانتی متر می باشد. یک رانر مناسب باید یک سوم پهنای میز غذاخوری شما را بپوشاند. طول رانر نیز باید بزرگتر از طول میز بوده و حداقل ۱۵ سانتی متر از آن از دو طرف میز آویزان بماند. بنابراین رانر ۳۵ در ۱۳۰ ایکیا را می توان بر روی میزهای یک در یک متر مربع استفاده نمود. این رانر را می توانید بر روی رومیزی یا بدون آن استفاده نمایید. در صورت استفاده از رومیزی، بهتر است طول آن با طول رانر برابر بوده و از نظر طرح و رنگ با آن متفاوت باشد.

استفاده از زیربشقابی ها در کنار رانر نیز امکان پذیر است. برای این منظور می توانید از زیربشقابی های VINTER ایکیا استفاده کنید زیرا از نظر بافت و جنس مطابقت خوبی با این رانر دارند. رانر خارجی UTBYTT قابل شستشو با ماشین لباسشویی و تا دمای ۴۰ درجه سانتی گراد می باشد. پس از شستشو می توانید آن را تا حداکثر دمای ۱۵۰ درجه سانتی گراد اتو کنید. به دلیل استفاده از الیاف رنگ شده باکیفیت در تولید این رانر خارجی، شستشوی مکرر موجب تغییر رنگ آن نشده و دارای ثبات رنگی بالایی است. از این رو این رانر زیبای ایکیا می تواند تا مدت ها زینت بخش میز غذاخوری شما باشد. از این رانر می توانید برای استفاده روزمره و یا دورهمی های کوچک خود استفاده نمایید.

محصولات منتخب