ریسه ال ای دی تزئینی مجیک MAGIC در 3 سایز مختلف

برند:

کد کالا:
1053

ویژگی های محصول

  • برند: مجیک
  • جنس: LED
  • متراژ: در سه سایز 10، 5 و 3 متری
  • دارای 30 عدد لامپ
  • دارای کنترل فعالسازی چراغ
  • مناسب جشن ها و نورپردازی اتاق خواب
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ریسه ال ای دی تزئینی مجیک MAGIC در 3 سایز مختلف”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

ابعاد

10 متر, 3 متر, 5 متر

معرفی ریسه ال ای دی مجیک MAGIC

چراغ خواب و آباژورها، انتخابی هوشمندانه برای دکور اتاق خواب هستند اما چیزی اسرار آمیز و جادویی در مورد ریسه های نور وجود دارد که در سایر وسایل روشنایی نیست. ریسه ها می توانند به سهولت روشنایی بخش اتاق خواب شما باشند، در حالیکه زیبابی اسرار آمیزی به آن می بخشند. این ریسه ها را می توان به آسانی در هر مکانی نصب کرد. به ویژه اگر مانند ریسه ال ای دی مجیک با باتری روشن شده و نیاز به نزدیکی به پریز برق نداشته باشند.

ریسه ال ای دی مجیک، سه متر طول داشته و متشکل از ۳۰ عدد لامپ ال ای دی کوچک است. لامپ های ال ای دی مصرف انرژی پایین تر و طول عمر بالایی دارند. از این رو می توانید از این ریسه ال ای دی زیبا تا مدت ها در منازل خود استفاده کنید. این ریسه زیبا بر روی درب، هدبورد تخت، میله پرده، دیوار خاطرات و یا هر مکانی از اتاق، بسته به استایل و دکوراسیون اتاق خواب شما قابل استفاده هستند. استفاده از ریسه ها راهی ارزان و بسیار موثر در تغییر دکوراسیون و فضای اتاق خواب است.

البته استفاده از ریسه ها محدود به این مکان از خانه نشده و می توان از آن ها در سایر فضاها نیز بهره برد. سبک بودن و انعطاف پذیری این ریسه ال ای دی، امکان استفاده از آن در جهات و زوایای مختلف را فراهم کرده است. از این ریسه تزئینی ال ای دی می توانید در مهمانی ها، تولدها، مراسم های ملی و مذهبی نیز استفاده کنید. استفاده از آن بسیار آسان بوده و نیاز به مهارت و یا دانش فنی خاصی ندارد.

محصولات منتخب