زیر تشک یک نفره دانلوپیلو مدل Euroflex kf با سایزبندی و ظرفیت 130 کیلو

4,720,000 تومان

برند:

کد کالا:
2040189

ویژگی های محصول

  • برند: دانلوپیلو آلمان
  • جنس: چوب بامبو
  • ارتفاع: حداقل 5 و حداکثر 33 سانتیمتر
  • ابعاد: متنوع
  • وزن: 30 کیلوگرم
  • دارای قابلیت تنظیم ارتفاع شانه و زیر پا و خواص طبی
  • ظرفیت: 130 کیلوگرم
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “زیر تشک یک نفره دانلوپیلو مدل Euroflex kf با سایزبندی و ظرفیت 130 کیلو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

برند

دانلوپیلو آلمان

مدل

Euro flex KF

جنس

چوب بامبو

جنس فریم

چوب بامبو

ارتفاع

33 سانتیمتر

حداکثر ارتفاع

33 سانتیمتر

ابعاد

190*80 سانتیمتر, 190*90 سانتیمتر, 200*120 سانتیمتر, 200*90 سانتیمتر, 210*100 سانتیمتر, 210*140 سانتیمتر, 220*100 سانتیمتر, 220*140 سانتیمتر

سایر توضیحات

دارای جک فلزی قابلیت تنظیم ارتفاع با قابلیت چرخش هوا زیر تشک چوب دو لایه در قسمت مرکزی, مناسب برای تشک طبی

معرفی زیرتشک دانلوپیلو مدل Euro flex kf

ارتفاع این زیرتشک در حالت عادی ۵ سانتی متر است و جنس آن چوبی است. کفی های نئوپانی موجود که در سرویس خواب های رایج در بازار استفاده می شود بعد از مدت زمان کوتاهی دچار فرسودگی می شوند و اگر از تشک های غیراستاندارد روی آنها استفاده شود، موجب خستگی و ناراحتی در موقع خواب شده می شود. زیر تشک خارجی مدل Euro flex kf دانلوپیلو می تواند جایگزین مناسبی برای این کفی های نئوپانی باشد. دانلوپیلو با تولید محصولات طبی به راحتی در هنگام خواب اهمیت می دهد. زیر تشک نیز مانند سایر محصولات دانلوپیلو از جمله زیرتشک های آن، طبی است. علاوه بر خواب راحت، این زیرتشک از ایجاد گودی کمر جلوگیری می کند. همچنین کمک زیادی به تنظیم گردش خون در خواب می کند.

یکی از مهم ترین ویژگی های زیرتشک های دانلوپیلو قابلیت تنظیم ارتفاع آن به اندازه دلخواه است. تنظیم ارتفاع به اندازه مورد نیاز در بالا تنه و پایین تنه انجام می شود. بنابراین هرگاه به هر دلیلی، از جمله مطالعه، تماشای تلویزیون و یا خستگی نیاز به تغییر ارتفاع در زیر سر و شانه ها، یا زیر پا را داشته باشید، می توانید با از اهرم مکانیکی و جک فلزی این زیرتشک استفاده کنید و تغییرات مد نظر خود را اعمال کنید. بیشترین ارتفاعی که می توانید تنظیم کنید ۳۳ سانتی متر است. جنس فریم زیرتشک آلمانی از چوب بامبو است و به همین سبب دارای مقاومت بسیار بالایی است.

همچنین دارای چوب دو لایه در قسمت مرکزی است. چوب بامبو نسبت به چوب های و تخته های موجود در بازار، چوب بسیار مقاومی است و دلیل آن متراکم بودن مولکول های آن است. به همین دلیل این زیرتشک تحمل وزنی بالایی دارد و در برابر نفوذپذیری آب مقاوم است. محصولات چوبی دانلوپیلو غالبا از چوب بامبو ساخته می شوند. زیرا این چوب علاوه بر استحکام بالایی که دارد، آنتی باکتریال نیز هست. همچنین این زیرتشک با قابلیت چرخش جریان هوا در زیرِ تشک را دارد.

در مورد زیر تشکی های خارجی دانلوپیلو بیشتر بدانید

زیر تشکی یا کفی تخت های قابل تنظیم Dunlopillo یک کالای خواب شگفت انگیز است که می‌تواند دقیقاً مطابق با نیازهای شما تنظیم شود و شما را راحت‌ترین حالت ممکن برای خواب و استراحت روی تشک قرار دهد.

نوارهای چوبی Sprung Birch Wood Slats از چوب باکیفیت بامبو به گونه ای ساخته شده اند که به طور مستقل انعطاف پذیر بوده و با شکل بدن، وزن و حرکت شما سازگاری داشته باشند. می توانید با حرکت دادن تنظیم کننده ها به لبه بیرونی سیستم، استحکام پایه را افزایش دهید.

زیر تشکی های قابل تنظیم دانلوپیلو در پنج حالت قابل تنظیم است و موقعیت آن توسط یک کنترل از راه دور (در انواع برقی) یا با تنظیم دستی قابل تغییر است. از دیگر مزایای زیر تشکی های دانلوپیلو عدم اشغال فضای زیر تخت خواب است و می توانید همچنان کشو های سرویس خواب خود را داشته باشید و از آنها استفاده کنید.

پایه قابل تنظیم Dunlopillo بهترین گزینه برای جفت شدن کامل با تشک طبی دانلوپیلو می باشد و میتوانید این تشک های بی نظیر لاتکس را اینجا در مجموعه کالای خواب ژرمن کالا با بهترین قیمت خریداری کنید.

محصولات منتخب