سینی سرامیکی طوسی برند ایکیا IKEA

ناموجود

برند:

کد کالا:
90423986

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت IKEA
  • برند سوئدی
  • جنس سرامیک با لعاب رنگی
  • رنگ طوسی تیره
  • وزن ۷۵۰ گرم
  • ابعاد ۳۰*۲۰ سانتی‌متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سینی سرامیکی طوسی برند ایکیا IKEA”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 750 گرم
ابعاد 30 × 20 × 2 سانتیمتر
سایر مشخصات

ساخت شرکت ikea سوئد, شکیل و زیبا, قابل استفاده در ماکروویو, قابل شستشو در ماشین ظرفشویی

جنس

سنگ با روکش لعاب رنگی

معرفی سینی سرامیکی IKEA

سینی ها از اکسسورهای مهم هر آشپزخانه ای هستند. لوازمی که نه تنها به حمل و نقل غذا و نوشیدنی ها کمک می کنند بلکه با ظاهر زیبایشان، بخشی از دکوراسیون خانه باشند. مواد مختلفی برای ساخت سینی ها استفاده می شود: چوب، ملامین، پلاستیک، سرامیک، شیشه و… علاوه بر جنس، سینی ها طرح و رنگ های متفاوتی نیز دارند. یکی از تولیدکنندگان معتبر اکسسوری های آشپزخانه شرکت سوئدی ایکیاست. ایکیا نامی آشنا برای هر مصرف کننده ایست. نامی که به طراحی مدرن، کیفیت بالا و قیمت مناسب محصولاتش شهره است. سینی DINERA محصول این برند خوشنام اروپایی می باشد. این سینی از سرامیک بسیار باکیفیت به همراه لعابی رنگی ساخته شده است.

از این رو دوام بسیار بالایی داشته و سطحی صاف و نفوذناپذیر دارد. سطح صافی که علاوه بر زیبایی، تمیز کردن آن را نیز بسیار آسان ساخته است. لعاب این سینی به رنگ طوسی تیره است که رنگی خنثی به شمار می رود. این رنگ با اغلب طیف های رنگی قابل هماهنگی و تطابق است. سینی خارجی DINERA دارای ابعاد ۲۰ در ۳۰ سانتی متر و وزن ۷۵۰ گرم است. این سینی سرامیکی برای استفاده روزمره بسیار مناسب است و طول عمر بالای آن، استفاده طولانی مدت از آن را تضمین می کند. لبه های این سینی خارجی به طور تقریبی ۲ سانتی متر بالاتر از ناحیه وسط آن است و همین امر به جابه جایی آسان محتویات روی سینی کمک می کند. در ساخت این سینی سرامیکی از هیچ ماده مضری نظیر سرب یا کادمیوم استفاده نشده است. کیفیت بالای مواد به کار رفته در آن، امکان شستشوی این سینی در ماشین ظرفشویی را فراهم می کند. این سینی سرامیکی حتی می تواند در مایکروویو قرار داده شود.

محصولات منتخب