بسته ۳۰ عددی شمع وارمر برند ایکیا رنگ کرم شیری

ناموجود

برند:

کد کالا:
20337379

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت ایکیا
  • برند سوئدی
  • جنس پارافین و وکس گیاهی
  • زمان سوخت ۴ ساعت
  • قطر ۳٫۸ سانتی‌متر
  • بسته ۳۰ عددی وارمر معطر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت
(1 customer review)

برچسب ها

1 review for بسته ۳۰ عددی شمع وارمر برند ایکیا رنگ کرم شیری

  1. webadmin-site

    خوبه دود نمی کنه و زمان سوختش مناسبه خرید این محصول رو توصیه می کنم

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

ابعاد 20 × 12 × 3 سانتیمتر
تعداد

30 عدد در هر بسته

جنس

جنس بدنه: آلومینیوم

سایر مشخصات

رایحه وانیل, زمان سوختن : 4 ساعت, ساخت شرکت ikea سوئد, شکیل و زیبا

معرفی شمع وارمر ایکیا IKEA

وارمرها انتخابی ایده آل برای تزیین و دکور محیط زندگی هستند. کار کردن با این شمع های کوچک و سبک بسیار آسان است. می توان آن ها را در مکان های مختلف و در کنار هم استفاده کرده و محیطی زیبا و خاص ایجاد کرد. موم این شمع ها معمولا در محفظه ای آلومینیومی قرار دارد. محفظه ای که اغلب به شکل استوانه با ارتفاع کم است. از آن جا که این شمع های کوچک به صورت گروهی و در کنار هم استفاده می شوند، معمولا در بسته های چند ده تایی به فروش می رسند. بسته ۳۰ عددی وارمر SINNLIG محصول برند ایکیا یکی از باکیفیت ترین های بازار است. نام ایکیا همواره با طراحی مدرن و کیفیت بالا همراه بوده است. این برند از بزرگترین فروشندگان لوازم خانه، دکوراسیون و مبلمان در جهان است که دارای صدها فروشگاه در سراسر جهان می باشد.

ست وارمر SINNLIG این برند از ترکیب پارافین بسیار مرغوب همراه با وکس گیاهی ساخته شده است. مومی معطر و دارای رنگ که در تمام طول سوختن رنگ و رایحه اش را حفظ می کند. ایکیا این ست های ۳۰ عددی را در رنگ و عطرهای مختلف تولید کرده است. رنگ کرم این ست وارمر خارجی دارای رایحه شیرین وانیل است. در حالیکه ست قرمز رنگ آن دارای رایحه توت قرمز و ست نارنجی دارای راحیه هلو و پرتقال است. بسته به سلیقه و نوع چیدمان و شمعدان خود می توانید از بسته وارمر متناسب با آن استفاده کنید. هر کدام از این وارمرهای خارجی دارای قطر ۳٫۸ سانتی متر و زمان سوختی ۴ ساعته هستند.

محصولات منتخب