ظرف سرو چینی آبی-سفید از برند مادام کوکو

ناموجود

برند:

کد کالا:
8682116039192

ویژگی های محصول

  • برند مادام کوکو
  • ساخت کشور ترکیه
  • جنس چینی
  • لوکس و زیبا
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ظرف سرو چینی آبی-سفید از برند مادام کوکو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

ابعاد 22 × 12 سانتیمتر
جنس

چینی

سایر ویژگی ها

– استفاده به عنوان پیش دستی میوه و چای
– استفاده تزئینی
– قبل از اولین استفاده شسته شود
– قابل شستشو در ماشین ظرفشویی

ظرف سرو چینی مادام کوکو یک انتخاب جذاب و متفاوت، برای تمام خانه‌هایی است که دوست دارند یک پذیرایی شیک و منحصر به فرد داشته باشند. این ظرف به سبب داشتن گل‌های ظریف و زیبا، می‌تواند میز پذیرایی‌تان را بسیار خاص و به یاد ماندنی کند. چرا که یک ظرف خوب و زیبا، می‌تواند زیبایی میوه‌ها، شیرینی‌ها و… که داخلش ریخته می‌شود را چند برابر کرده و آنها را خوشمزه‌تر و تازه‌تر نیز، نشان دهد.

مادام کوکو که یک برند ترک اما با قواعد جهانی است و امروزه در بیش از 11 کشور دنیا، محصولاتش را عرضه می‌کند، در طراحی این محصول، از ظرافت و هنر، کمک گرفته است. گل‌های آبی این ظرف، با یک الگوی زیبا، ترسیم شده‌اند و به نوعی یادآور بناهای سلطنتی دوران کهن هستند.

از سوی دیگر، طراحی ساده و ویژه این ظرف  نیز، می‌تواند آن‌را چشم‌نوازتر کرده و به زیبایی‌اش بیافزاید. با خرید ظرف سرو چینی مادام کوکو می‌توانید خیال خودتان را بابت داشتن یک ظرف شیک و زیبا راحت کنید و از انتخاب خود، کاملا راضی باشید.

ظرف سرو چینی مادام کوکو با گارانتی اصالت و کیفیت، از طریق ژرمن کالا به دست‌تان می‌رسد. فراموش نکنید که پس از دریافت محصول، آن‌را بشویید و خشک کنید تا آماده‌ی استفاده شود.

پس از استفاده نیز، می‌توانید ظرف را با دست و یا در ماشین ظرفشویی هم بشویید و نگران کمرنگ شدن گل‌های ظرف سرو چینی مادام کوکو نباشید. علاوه بر این اگر خواستید این ظرف را با دیگر قطعاتش ست کنید، می‌توانید در سایت ژرمن کالا، نمونه‌های دیگر را نیز بیابید.

محصولات منتخب