فرچه دستشویی تکی سرامیکی مدل edit brown آلمانی

539,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
5875287856

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: سرامیکی
  • ارتفاع: 37 سانتی‌متری
  • رنگ: قهوه ای
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرچه دستشویی تکی سرامیکی مدل edit brown آلمانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

edit brown

ابعاد

37x9x9 سانتیمتر

رنگ

قهوه ای

سایر مشخصات

مناسب برای تمیز کردن سرویس بهداشتی دارای پایه و دسته ساخت شرکت کلین ولکه آلمان

وزن

500 گرم

جنس

سرامیک

معرفی فرچه توالت edit brown

فرچه های توالت بهترین ابزار برای شستشوی انواع سرویس های بهداشتی اعم از ایرانی و فرنگی می باشند. یک فرچه توالت استاندارد و باکیفیت باید بتواند بدون اعمال فشار زیاد یا آسیب به سطح، تمام آلودگی و جرم ها را از روی سطح جدا کرده و تمیز کردن سرویس بهداشتی را برای شما به فرایند آسان و سریع تبدیل کند. کاری که فرچه توالت های مدل Edit به خوبی از عهده آن بر می آیند.

این فرچه توالت محصول برند آلمانی کلین ولکه می باشد. نام کلین ولکه برای مصرف کنندگان مختلف در سراسر جهان نشان از کیفیت و دوام بالای محصول دارد. این برند همواره سعی کرده با به کار گیری بهترین مواد خام و به روز ترین فناوری های ساخت، محصولاتی بادوام با طول عمر بالا عرضه کند. فرچه توالت Edit برسی با الیاف متراکم و مستحکم دارد که دارای شکل کروی می باشند.

این برس کروی شکل به راحتی به گوشه های و قسمت های زیرین سرویس بهداشتی دسترسی داشته و این نقاط را جاروب می کند. این فرچه توالت آلمانی آلودگی را حین شستشو به اطراف پراکنده نمی کند و از سوی دیگر به دلیل وجود دسته با طول مناسب، دست ها از آلودگی محفوظ می مانند. این فرچه توالت خارجی درون یک نگهدارنده قرار می گیرد. این نگهدارنده از سرامیک بسیار باکیفیت و مرغوب تهیه شده و به شکل مکعب می باشد. سطح مقطع این نگهدارنده ۹ در ۹ سانتی متر بوده و به دلیل شکل مربعی به خوبی در کنج ها و یا در کنار دیوار سرویس بهداشتی جای می گیرد.

از این رو فضای کمتری را نسبت به سایر اشکال اشغال می کند. سطح صاف و نامتخلخل سرامیک به راحتی آلودگی ها را درون خود جذب نکرده و به سهولت تمیز می شود. رنگ نگهدارنده این فرچه توالت خارجی قهوه ای بوده و به راحتی با طیف وسیعی از رنگ ها و اکسسوری ها قابل هماهنگی است.

محصولات منتخب