فرچه توالت سرامیکی کرم مدل Sage Beige mallow برند کلین ولکه

ناموجود

برند:

کد کالا:
5873226856

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت کلین ولکه
  • برند آلمانی
  • وزن ۸۶۶ گرم
  • جنس سرامیک
  • ابعاد ۴۳*۱۱٫۸*۱۱٫۸ سانتی‌متر
  • دارای ضمات اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرچه توالت سرامیکی کرم مدل Sage Beige mallow برند کلین ولکه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Sage Beige mallow

ابعاد

43×11.8×11.8 سانتیمتر

رنگ

کرم روشن

سایر توضیحات

مناسب برای تمیز کردن دستشویی دارای پایه و دسته ساخت شرکت کلین ولکه برند آلمان

وزن

866 گرم

جنس

سرامیک

معرفی فرچه دستشویی Sage Beige mallow

فرچه توالت شوی مدل Sage Beige mallow تولید شرکت کلین ولکه آلمان می باشد این شرکت سال ها در زمینه تولید محصولات حمام و سرویس بهداشتی فعالیت می کند و توانسته با تولید محصولات با کیفیت و استفاده از طرح و رنگ های متنوع جایگاه خوبی را در بازار های جهانی بدست آورد. این فرچه از جنس سرامیک با کیفیت بالا ساخته شده و دسته آن از جنس استیل ضد زنگ می باشد. برس توالت آلمانی طراحی منحصر به فردی دارد اندازه دسته فرچه آلمانی ۴۳*۱۱٫۸*۱۱٫۸ سانتیمتر است و نظافت و تمیز کردن را برای شما آسان می کند همچنین مانع از کثیف شدن دست شما می شود.

سر فرچه توالت شوی خارجی از انعطاف پذیری بالایی برخوردار بوده و به راحتی به قسمت های دور از دسترس نفوذ می کند باعث تمیز شده عمیق آن می شود. الیاف فرچه توالت شوی آلمانی از جنس پلاستیک با کیفیت بالا می باشد الیاف نرم فرچه به سطح سرویس بهداشتی شما آسیب نمی رساند. وزن مناسب این فرچه حمل و جا به جایی را برای شما هنگام نظافت آسان می کند. برس توالت شوی خارجی بهترین انتخاب برای خانه های کوچک می باشد زیرا ابعاد مناسبی داشته و فضای کمی را در سرویس بهداشتی شما اشعال می کند. رنگ زیبای این فرچه توالت به راحتی با اکسسوری های دیگر سرویس بهداشتی شما ست شده و جلوه ای خاص و زیبا به آن می دهد. مواد مرغوبی که در تولید این فرچه استفاده شده قابل بازیافت بوده برای بدن انسان مضر نمی باشد.

در هنگام شستشو می توانید سر برس و دسته را از هم جدا کرده و با آب و مواد شوینده ملایم آن را تمیز کنید. دسته فرچه توالت شوی خارجی برای جلوگیری از خستگی دسته شما به صورت ارگونومیک طراحی شده است. برس آلمانی سر و محافظ نداشته که این خود باعث می شود فرچه بعد از هر بار استفاده سریع خشک شود. از برس توالت خارجی می توانید در هتل ها، رستوران ها، خوابگاه ها و… استفاده کنید.

محصولات منتخب