فرچه دستشویی سرامیکی سفید مدل Cubic ساده طرح مکعبی

ناموجود

برند:

کد کالا:
5066100856

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: سرامیکی
  • ارتفاع: 40 سانتی‌متری
  • رنگ: سفید
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرچه دستشویی سرامیکی سفید مدل Cubic ساده طرح مکعبی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

cubic

ابعاد

10x10x40 سانتی متر

رنگ

سفید

سایر مشخصات

مناسب برای تمیز کردن دستشویی پایه دارد دسته دارد ساخت شرکت کلین ولکه برند آلمانی

وزن

620 گرم

جنس

سرامیک

معرفی فرچه توالت Cubic

تمیز و عاری از آلودگی نگه داشتن توالت مساله مهمی چه از نظر بهداشتی و چه از نظر زیباشناختی است. این کار باید به صورت منظم و پیوسته انجام شود. فرچه های توالت متداول ترین ابزار برای تمیز کردن سرویس بهداشتی و یا حمام هستند. تمام فرچه های توالت یکسان و با کیفیت مشابه ساخته نمی شوند و نوع مواد به کار رفته در و طراحی کلی آن ها نقش موثر بر عمکرد و کارایی این ابزارها دارد.

یک برس خوب باید به قدری مستحکم باشد که بتواند آلودگی ها را از روی سطح جدا کند و در عین حال آن قدر زبر نباشد که به سطح آسیب رسانده و روی آن خط و خشی ایجاد کند. ویژگی مهمی که در فرچه های توالت Cubic لحاظ شده است. این فرچه ها محصول برند آلمانی کلین ولکه بوده و همانند سایر محصولات این شرکت دارای کیفیت بالا و طراحی مدرن می باشد.

کلین ولکه دهه هاست که در صنعت لوازم بهداشتی فعالیت می کند و پیشروترین برند این صنعت در کشورهای آلمانی زبان محسوب می شود. فرچه توالت Cubic الیافی متراکم و کروی شکل دارد که به راحتی تمام نقاط سرویس بهداشتی را تمیز می کنند. ارتفاع مناسب دسته این فرچه توالت علاوه بر آن که به خوبی فشار اعمال شده از دست را به برس منتقل می کند، دست را نیز از آلوده شدن محفوظ می دارد. کلین ولکه برای نگهدارنده این فرچه توالت آلمانی از سرامیک بسیار باکیفیت و بادوام و طراحی مربعی شکل استفاده کرده است.

ابعاد ۱۰ در ۱۰ سانتی متری این نگهدارنده باعث شده فضای زیادی را در سرویس بهداشتی اشغال نکرده و با توجه به مکعبی شکل بودن به خوبی در گوشه های محیط جای گیرند. این فرچه توالت خارجی در رنگبندی های مختلف عرضه و تولید شده و مصرف کننده می تواند رنگی متناسب با استایل و چیدمان سرویس بهداشتی خود را انتخاب نماید.

محصولات منتخب