فرچه توالت شوی پلاستیکی مدل Element Yellow طلایی طرح دار

397,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
5074539856

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: پلاستیکی
  • ارتفاع: 36 سانتی‌متری
  • رنگ: زرد-طلایی
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرچه توالت شوی پلاستیکی مدل Element Yellow طلایی طرح دار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Element Yellow

ابعاد

36x14x14 سانتی متر

رنگ

زرد

سایر مشخصات

مناسب برای تمیز کردن دستشویی دارای دسته دارای پایه ساخت شرکت kleine wolke آلمان

وزن

275 گرم

جنس

پلاستیک

معرفی فرچه دستشویی Element Yellow

فرچه توالت شوی Element Yellow طراحی زیبا و منحصر به فردی داشته و یک ابزار کاربردی و ضروری برای هر سرویس بهداشتی می باشد. شما می توانید به کمک فرچه توالت آلمانی فضای سرویس بهداشتی خود را تمیز کنید. این فرچ توالت به صورت ارگونومیک طراحی شده است تا کمترین فشار را به دست شما در هنگام تمیز کردن وارد کند. سر برس فرچه توالت شوی نرم و انعطاف پذیر می باشد و به کمک آن می توانید به راحتی فضاهای غیر قابل دسترس را تمیز کنید. همچنین سر برس توالت شوی آلمانی به شکل کروی بوده، امکان استفاده ۳۶۰ درجه ای از آن را برای شما فراهم می کند. اندازه این فرچه توالت فضای کمی را در سرویس بهداشتی شما اشغال می کند. بهترین انتخاب برای خانه های کوچک است.

شستشوی فرچه توالت شوی آسان و راحت می باشد و با آب و مواد شوینده ملایم تمیز می شود. برس توالت شوی آلمانی از پلاستیک با کیفیت بالا و دسته آن از استیل ضد زنگ می باشد. ماندگاری این فرچه توالت بالا بوده و سال ها می توانید از آن استفاده کنید. سر فرچه توالت قابل جدا شدن است می توانید در صورت لزوم آن را تعویض کنید. فرچه توالت آلمانی از استحکام بالایی برخوردار بوده و با گذشت زمان تغییر شکل نمی دهد. ابعاد این فرچه توالت شوی به گونه ای است که علاوه بر سرویس های بزرگ برای سرویس های کوچک نیز مناسب بوده و فضای کمی را اشغال می کند. از این فرچه توالت شوی می توانید در خوابگاه ها، آپارتمان ها، هتل ها و… استفاده کنید.

محصولات منتخب