فرچه توالت شوی پلاستیکی مدل Houston Black ساده

310,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
21708100

ویژگی های محصول

  • برند: ونکو آلمان
  • جنس: پلاستیک پلی رزین
  • ارتفاع: 37 سانتی‌متری
  • رنگ: مشکی
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرچه توالت شوی پلاستیکی مدل Houston Black ساده”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

برس دستشویی Houston Black

ابعاد

37x10x10 سانتی متر

رنگ

مشکی

سایر توضیحات

مناسب برای سرویس بهداشتی

وزن

۶۶۰ گرم

جنس

پلاستیک(پلی رزین)

معرفی فرچه دستشویی Houston Black

فرچه توالت Houston Black با بهترین مواد تولید و از جنس پلاستیک با کیفیت بالا ساخته شده است. دوام بالای دارد و در برابر زنگ زدگی مقاوم است. این برس توالت آلمانی در مقابل باکتری، قارچ و لک مقاوم بوده و بو نمی گیرد. فرچه توالت آلمانی یک ابزار کاربردی برای هر خانه ای است و به شما کمک می کند تا به راحتی سرویس بهداشتی خود را تمیز کنید.

انداز مناسب دسته فرچه دستشویی آلمانی به شما کمک می کند در هنگام تمیز کردن توالت کثیف نشوید. طراحی دسته برس دستشویی به صورت ارگونومیک بوده تا دستان شما هنگام کار خسته نشود. الیاف انعطاف پذیر سر برس توالت باعث می شود بتوانید تمام قسمت های سرویس بهداشتی حتی قسمت های دور از دسترس به راحتی تمیز کنید.

شستشوی فرچه توالت آسان بوده و به راحتی با آب و مواد شوینده ملایم تمیز می شود همچنین پس از هر بار شستشو سریع خشک می شود. نگهدارنده برس مانع از کثیف شدن سرویس بهداشتی شما پس از هر بار استفاده می شود.ابعاد برس توالت مناسب بوده و فضای کمی را اشغال می کند و برای سرویس بهداشتی های کوچک بسیار مناسب است.

محصولات منتخب